Niech żyją Iran i Polska!


Drodzy Polscy Przyjaciele,

moja trzyletnia misja dyplomatyczna w pięknym kraju, jakim jest Polska dobiegła końca i w związku z tym chciałbym podziękować wszystkim Wam za wspieranie mnie w umacnianiu stosunków dwustronnych i promowaniu Iranu. Doceniam te starania i chciałbym z dumą zapewnić, że zawsze, czy to będąc w Iranie czy na innej misji, pozostanę przyjacielem i sprzymierzeńcem Polski.

Tak jak dobrze wiecie, w trakcie mojej misji zgodnie z obowiązkami miałem na celu dbanie o interesy Iranu w Polsce, jednocześnie starając się prezentować jak najlepiej Polskę w Iranie oraz wśród irańskich władz, w celu rozwijania stosunków dwustronnych.

Mam nadzieję, że światu uda się unikać gorzkich i przykrych doświadczeń wojny i biedy, a pokój i przyjaźń będą zawsze towarzyszyły wszystkim krajom, zwłaszcza Iranowi i Polsce.

Niech żyją Iran i Polska!

W załączniku przesyłam na pamiątkę przygotowaną przeze mnie broszurę pod tytułem „Historia polskich tułaczy II wojny światowej w Iranie”.

Regards,

Hossein Ebrahimi
First Secretary
Embassy of the Islamic Republic of Iran
Krolowey Aldony 22
03-928 Warsaw
Republic pf Poland
Tel: 0048 22 617 15 85
Fax: 0048 22 617 84 52
www.iranemb.pl
E-mail: press@iranemb.pl
Lithuanian-affairs@iranemb.pl

HistoriaPolskihTulaczy-1HistoriaPolskihTulaczy-2HistoriaPolskihTulaczy-3HistoriaPolskihTulaczy-4HistoriaPolskihTulaczy-5HistoriaPolskihTulaczy-6

Dziękujemy Ambasadzie Iranu za materiały prasowe

Skomentuj

