Raport płacowy Polska i Świat


http://zpp.net.pl/files/manager/file-a49831fc20f0c72851c222ecbb1861c4.pdf

2 uwagi do wpisu “Raport płacowy Polska i Świat

  1. Z raportu wynika, że w Ameryce jest bosko a zarobki niebotyczne, tym czasem bosko może jest dla wierzchołka, dla tych z szerokich dołów jest ciężko, niepewnie i pod psem.
    Przez dziesięć lat mojego pobytu w USA ani przez jeden dzień nie miałem tego komfortu życia jaki miałem w Polsce.
    Była szynka, której w ostatnich dnia rządów Gierka i początków Jaruzelskiego nie było, ale życie nie sprowadza się jedynie do tego co na talerzu.
    Tak więc wołami mnie tam z powrotem nie zaciągną, choćby nie wiem jakie rysowano wykresy dobrobytu i wielkości zarobków, ja wiem swoje, do robactwa, lęku o każdy dzień następny i klimatu amerykańskiego (tego ogólnego) nie wrócę za Chiny Ludowe (jak to się kiedyś mawiało).
    Dla takich przeciętniaków jak ja, dla ludzi uczciwych i w miarę przyzwoitych Polska jest bez porównania lepsza niż USA, pod każdym względem.
    Nie dajmy się ogłupiać zachodniej propagandzie, bo zawsze źle na tym wychodzimy

    Lubię to

  2. mars za przykład niewolniczej pracy w Chinach przedstawił nam film z fabryki zabawek, w jakich ja warunkach pracowałem w USA szerzej nie będę opowiadał.
    Szybko i dokładnie to podstawowe wymaganie, za najniższą stawkę i w oparach spalanej kalafonii.
    Ebonitowe płytki po kąpieli w kalafonii były zanurzane następnie w wannie z roztopioną cyną, z boku stał wiatrak o średnicy skrzydeł 2 metrów i to co się kłębiło nad wanną zwiewał prosto w twarz Indonezyjczyka, który te płytki odbierał ode mnie. Wiatrak oczywiście przewiewał także i mnie tyle że z boku. Po dwóch dniach pracy w takich warunkach zrezygnowałem z pracy. Miliony amerykanów a szczególnie emigrantów pracują w takich i podobnych warunkach a i tak pracy tam nie dla wszystkich..
    Ale propagandowe pieprzenie o Ameryce jako ,,the best country on the world” dalej leci

    Lubię to

Skomentuj

