Prawdziwy cel destabilizacji Ukrainy.


Poniżej przedruk b. ciekawego artykułu ze strony:

http://adnovum.neon24.pl/post/108422,prawdziwy-cel-destabilizacji-ukrainy

AdNovum

Gdy nie wiadomo o co chodzi, to zapewne chodzi o pieniądze. No tak, ale jak się mają pieniądze do problemu obecnej destabilizacji Ukrainy? Ktoś może zaraz na to pytanie odpowiedzieć innym: „Gdzie Rzym, a gdzie Krym?”

 

Oczywiście problem pieniędzy odgrywa zasadniczą rolę w obecnie obserwowanym konflikcie na Ukrainie, bo jak wiemy Ukraina jest po prostu już bankrutem.
Widoczną dla przeciętnego obserwatora przyczyną obalenia legalnej władzy na Ukrainie było zapobieżenie niekontrolowanemu bankructwu tego kraju, które to bankructwo mogło doprowadzić w sposób oczywisty do równie niekontrolowanej i niesterowalnej reakcji ukraińskiego społeczeństwa. Tak więc przeprowadzona tam rewolta byłaby wyłącznie uprzedzeniem faktów w taki sposób aby nie utracić kontroli nad spodziewanym rozwojem sytuacji.
No tak, ale problem ukraińskich pieniędzy z tej optyki, jest wyłącznie problemem  postrzegania jej wyłącznie w mikro skali, który to na pewno nie uruchomiłby światowych sił dla jego rozwiązania, nawet jeśliby chodziło o hipotetyczne zabezpieczenie przesyłu gazu przez Ukrainę do państw UE. Tym bardziej gdy jest wiadome, że bankructwa krajów następowały już w historii wielokrotnie, ale prawie nigdy nie prowadziły one do rozpoczęcia konfliktu na miarę międzynarodową, a tym bardziej na skalę  światową.
A więc, gdzie leży prawdziwe sedno tego problemu, dla którego mocarstwa są wstanie nawet zaryzykować rozpętanie atomowego Armagedonu i to nie tylko w skali lokalnej, ale nawet o zasięgu światowym?
Otóż, problemem są również pieniądze, ale w skali globalnej, czego właśnie dowodzi globalny zasięg tego z pozoru lokalnego konfliktu. A więc tym problemem nie jest bankructwo Ukrainy i jej pieniądze (czy też ich brak), bo one na gospodarkę światową miałoby wpływ żaden, albo co najwyżej byłby to wpływ minimalny.
Więc o jakie pieniądze tak naprawdę może chodzić i o jakie ewentulane bankructwo, jeśli świat zachodni broniąc się przed nim jest na tyle zdeterminowany, że może się nawet zdecydować na rozpętanie jatki o niewyobrażalnej skali pod pretekstem wprowadzania demokracji na Ukrainie?
Aby zrozumieć w czym rzecz musimy wrócić do nieodległej historii.
Najprawdopodobniej na przełomie milenium, rządzące dotychczas elity finansowe świata zachodniego doszły do wniosku, że w takim układzie geopolitycznym jaki się wówczas ukształtował, elity te utracą w sposób ewolucyjny globalną władzę. Wynikało to z analiz stanu gospodarki zachodniej, która wyczerpywała już w tym czasie swój potencjał wzrostowy w stosunku do rosnącego jej kosztem potencjału gospodarek krajów, które były poza kontrolą tychże  elit i dzięki temu mogły bez przeszkód dynamicznie się rozwijać.
Tak więc jedynym wyjściem z tej sytuacji było- korzystając z przewagi militarnej i gospodarczej jaką siły zachodnie jeszcze posiadały nad krajami stanowiącymi potencjalne niebezpieczeństwo w przyszłości- przejęcie w skali globalnej kontroli nad zasobami surowców strategicznych, a więc i ich cen oraz poziomu wydobycia i dystrybucji. Taka kontrola dawała możliwość skutecznego trzymania w szachu wszystkich tych sił, które potencjalnie mogły stanowić zagrożenie, jak i jednocześnie pozwalałaby nadal na zachowanie dopływu nieograniczonej ilości środków finanasowych z wydobycia, przerobu, transportu i pośrednictwa handlu surowcami, z których dochody umożlwiają nadal utrzymanie przewagi militarnej.
Aby zrealizować taki plan potrzebny był tylko jakiś spektakularny pretekst, który by stanowił zasłonę dymną, w czasie jego realizacji.
Takim pretekstem był pamiętny zamach z 11 września 2001 roku w Stanach Zjednoczonych, po którym to zamachu rozpoczęła się światowa wojna ze zorganizowanym terroryzmem.
Pod tym właśnie pretekstem atakowano poszczególne kraje, aby w efekcie przejąć ich bogactwa naturalne, rezerwy walutowe oraz zgromadzone zasoby złota i jednocześnie odciąć drogę ekspansji na ich teren krajów uznanych za wrogie.
Ostatnim elementem takiej strategi miało być, po opanowaniu poszczególnych krajów Bliskiego Wschodu, podbicie Iranu.
Ale na tym ostatnim etapie plan się posypał, bo element poprzedzający finał tej subtelnej układanki- czyli zajęcie Syrii- nie udał się. A nie udało się to z prozaicznego powodu, bo Syria była i jest nadal ważnym partnerem politycznym i gospodarczym Rosji, a więc znajduje się pod jej kuratelą. Tak więc mimo potężnych środków, jakie koalicja zachodnia przenaczyła na zniszczenie od wewnątrz reżymu w Syrii oraz mimo usilnych prób bezpośredniej interwencji państw mianujących się „Przyjaciółmi Syrii”, sytuacja w tym kraju nadal jest patowa. A co gorsza dla realizacji tego planu, szala zwycięstwa w ostatnim czasie zaczęła w sposób nieubłagalny przechylać się na korzyść rządzącego reżymu przy aktywnym wsparciu rządu rosyjskiego. Kluczem do takiego rozwoju przebiegu zdarzeń była oczywiście baza rosyjskiej marynarki wojennej w syryjskim porcie Tartus, która nie dość, że służy do kontroli przez Rosję wschodniej części Morza Śródziemego i Bliskiego Wschodu pozwalając jej na zachowanie w tym regionie pozycji strategicznej, to dodatkowo jest portem przez który dociera do Syrii pomoc militarna, a tylko dzięki tej pomocy może ona tak długo stawiać skuteczny opór siłom rebelianckim i międzynarodwej zgrai najemników.
No i oczywiście ten rosyjski klincz w Syrii, uniemożliwia dokończenie zachodniego planu podbicia Iranu, a więc przejęcia dominującej kontroli nad zasobami surowców strategicznych i dróg ich transportu na linii wschód-zachód, czyli Azja-Europa, zaś docelowo również na kierunku północ-południe, czyli Ocean Indyjski-Syberia. A co za tym idzie: do zagwarantowania amerykańskiemu dolarowi w przyszłości pozycji rozliczeniowej waluty światowej, czyli do kontunuowania niekontrolowanego niczym jego druku i w ten sposób umożliwienie finansowania  dalszych ekspansji militarnych w przyszłości oraz uchronienia obecnie Stanów Zjednoczonych od bankructwa.
Ta właśnie sytuacja, pokrzyżowania ich geostrategicznych planów, na tyle rozwścieczyła bezpaństowych lichwiarzy, że postanowili wykonać plan awaryjny jakim jest uderzenie w sedno problemu.
A tym sednem problemu oczywiście jest Rosja.
Tym bardziej ruch ten jest z ich strony zasadny, bo: po pierwsze tym sposobem osłabiają ekonomicznie swego głównego wroga, po drugie destabilizując jego bezpośrednie granice na zachodzie i południu angażują go w konflikt zastępczy, po trzecie mogą przedłużyć na jakiś jeszcze czas agonię dolara jako waluty światowej, zaś po czwarte angażując Rosję w konflikt na jej granicach mogą się poważyć na skuteczne zaangażowanie się w rejonie Bliskiego Wschodu.
Reasumując:
1. Obecna sytuacja na Ukrainie może być początkiem konfliktu angażującego Rosję (podobnie jak to miało miejsce podczas konfliktu w Afganistanie pod koniec lat siedemdziesiątych) w obronie bezpośredniej strefy wpływów przy jej granicach.
2. Próbą odcięcia rosyjskiej floty czarnomorskiej od basenu Morza Śródziemnego co umożliwi dokończnie planu uzależnienia od polityki amerykańskiej wszystkich państw Bliskiego Wschodu.
3. Skuteczną próbą wywarcia presji ekonomicznej, która zmiękczy Rosję na tyle, że będzie ona chętna do rozwiązania konfliktu na drodze negocjacji- oczywiście ze swoją stratą.
4. Może również prowadzić do otwartego konfliktu militarnego w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, który to konflikt, w przypadu rezygnacji przez  Rosję z użycia broni atomowej, zablokuje jej możliwość reakcji na innych frontach, np. w rejonie Kaukazu i Bliskiego Wschodu.
Obserwując działania rosyjskich władz i ich determinację w utrzymaniu status quo rozwiązanie przedstawione w punkcie czwartym jest najbardziej prawdopodobne. Świadczy o tym ruch jaki wykonała Rosja zajmując Krym, a więc w ten sposób udowodniła zachodnim planistom podobnie jak to zrobiła w Syrii, że bardzo dobrze zrozumiała ich intencje, polegające na próbie odcięcia jej od regionu Bliskiego Wschodu. Analogicznie może więc być w przypadku próby zaangażowania Rosji w wielopłaszczyznowy konflikt na kilku na raz teatrach wojny, którego ona prowadząc go metodą konwencjonalną wygrać nie może.
Tak więc jak widać, w imię utrzymania amerykańskiej hegemonii, która jest warunkiem przetrwania stworzonego na Zachodzie układu finansowej eksploatacji świata dzięki monopolowi na kreację bezwartościowej waluty rezerwowej, możliwe jest (i poważnie obecnie brane pod uwagę) doprowadzenie do konfliktu militarnego w Europie Środkowo-Wschodniej, której zakładnikami i ofiarami będziemy m.in. i my.
Dlatego też ważne jest aby społeczeństwo polskie zrozumiało powagę sytuacji oraz to do czego prowadzą go skorumpowane elity polityczne i dało temu skuteczny odpór, bo za kilka miesięcy może być już na cokolwiek za późno.
Na taki rozwój sytuacji my, którzy jesteśmy doświadczeni tragicznymi skutkami II Wojny Światowej, nie możemy pozwolić, i to obecnie musi stać się żywotnym celem, który stanowić będzie o naszym być czy nie być, w dalszej przyszłości.
Jeśli więc panowie Banksterzy chcą prowadzić między sobą wojny, niech robią to własnymi rękami, na własny rachunek i na swoich terytoriach.
Pozdrawiam.
  Ps. 
            Prawdopodobnie rosyjskie wojska wkroczyły na teren Ukrainy i kierują się w stronę Doniecka:
Reklamy

48 uwag do wpisu “Prawdziwy cel destabilizacji Ukrainy.

  1. W rejonach graniczących z Ukrainą rozpoczęły się ćwiczenia batalionowych grup taktycznych ogólnowojskowych formacji Południowego i Zachodniego Okręgów Wojskowych” – powiedział minister obrony Rosji Siergiej Szojgu.
    „Poza tym lotnictwo odbędzie loty w celu przećwiczenia działań w pobliżu granicy państwowej” – dodał Szojgu.
    W ocenie szefa resortu, w operacji zbrojnej przeciwko cywilom na południowym wschodzie Ukrainy uczestniczy grupa ukraińskich wojsk składająca się z ponad 11 tys. osób. Dysponuje ona 160 czołgami, ponad 230 bojowymi wozami piechoty i transporterami opancerzonymi, co najmniej 150 działami i dużą ilością lotnictwa.

    Czytaj dalej: http://polish.ruvr.ru/news/2014_04_24/Rosyjska-armia-rozpoczela-cwiczenia-w-rejonach-graniczacych-z-Ukraina-7476/

    Lubię to

  2. Zwolennicy federalizacji w Doniecku wezwali swoich zwolenników do powszechnej mobilizacji w związku z działaniami bojowymi ukraińskich służb specjalnych w Słowiańsku w obwodzie donieckim – poinformował szef komisji ds. mediów tak zwanej Donieckiej Republiki Ludowej Aleksander Chriakow.
    Zgodnie ze słowami Chriakowa, dzisiaj rano kijowskie władze „rozpętały agresję militarną przeciwko ludowi Donbasu”. Ponadto aktywista dodał, że w najbliższym czasie podobne wezwania zostaną zatwierdzone w innych miastach w obwodzie donieckim.
    Czytaj dalej: http://polish.ruvr.ru/news/2014_04_24/Zwolennicy-federalizacji-w-Doniecku-wezwali-do-mobilizacji-9566/

    Lubię to

  3. AdNovum 13:14:12
    To całe widzenie w Rosji wybawienia od naszych opresji jest… tragikomiczne. Gdybym ja był na miejscu Putina, w ciągu dekady zmieniłbym polską antyrosyjskość w żarliwą prorosyjskość. Przede wszystkim zaprosiłbym np. KGHM do wydobywania metali w Rosji, ORLEN- do wspólnych projektów naftowych itd. Dlaczegóż to tysiące firm niemieckich prosperuje w Rosji, a polskie nie? Bo ten cały panslawizm to propagandowa bzdura. Będąc na miejscu Putina nie mógłbym patrzeć na Polskę w niemieckich kleszczach, serce by mi pękło. Serce by mi pękło, jakbym widział nędzę ukraińską w kleszczach żydowskich.
    Nie ćwiczyłbym ataku nuklearnego na Warszawę, bo bałbym się kary boskiej. Zaprosiłbym tysiące firm z krajów słowiańskich do wspólnych projektów gospodarczych, związałbym Polskę i inne kraje słowiańskie gospodarczo. Jeżeli Anglia ma Brytyjską Wspólnotę Narodów, ja stworzyłbym Słowiańską Wspólnotę Narodów. Jeżeli unia zrobiła Partnerstwo Wschodnie, ja zrobiłbym Partnerstwo Zachodnie.
    Dlaczego tak się nie dzieje?
    Bo Rosja ma słowiańskie kraje, a zwłaszcza nas w dupie. Zależy jej na Niemcach, więc współpracuje z Niemcami. Postaw się na miejscu Putina, zastanów się co byś zrobił. Po owocach się poznaje, a nie po propagandzie. Realnie rzecz biorąc my jesteśmy dla Rosji celem agresji i niczym więcej. Dlaczego ustanowili święto państwowe w dniu wypędzenia Polaków (przez Anglików) z Kremla? Przecież ten fakt usunął najważniejszą przeszkodę w powstaniu Imperium Brytyjskiego! Dlaczego tym świętem nie jest wyzwolenie z niewoli tatarskiej, wypędzenie Francuzów, czy Niemców? Bo w Rosji albo nie rządzą Rosjanie, albo dla nich kultura polska jest największym zagrożeniem.
    Cywilizacja jest ważniejsza niż element etniczny.
    Cywilizacja turańska polega na cwelowaniu.
    Tak, jak w więzieniu, albo się cweluje innych, albo jest się cwelowanym. Dlatego w relacjach Rosji z innymi krajami nigdy nie będzie partnerstwa, tylko dominacja.
    Polska cywilizacja jest przeciwieństwem.
    Myśmy nikogo nie podbili. Litwinów i Rusinów podnieśliśmy do naszych godności.
    Wolni z wolnymi, równi z równymi. I to jest największe niebezpieczeństwo dla imperializmu rosyjskiego i każdego innego. Nasza kultura jest największym zagrożeniem dla zniewolenia i otumanienia Rosjan, dlatego jesteśmy rosyjskim wrogiem numer 1. To my stworzymy wspólnotę słowiańską, do której przyjmiemy naród rosyjski, który wtedy dopiero rozkwitnie. Spróbuj sobie zrobić takie eksperymenty myślowe, postaw się na miejscu Putina – przejdą Ci złudzenia. My jesteśmy odpowiedzialni za bratnie narody słowiańskie, nie Rosja, ona to ma gdzieś. Ona nie rozumie ani partnerstwa, ani wolności.
    A ta cała jej chytra propaganda to pic na wodę fotomontaż, łącznie z tym KGB-owskim prawosławiem.
    Putin nie wierzy w żadnego Boga, a jeśli już to w koczowniczego.
    Na miejscu Putina już dawno zarządziłbym wieloletnią nowennę o pojednanie Słowian
    nadużycie link skomentuj
    LordConqueror 24.04.2014 17:06:43

    Lubię to

  4. Dzisiaj na jednym z forów komandosów przeprowadzono na mnie atak w sumie przez cztery osoby /całości nie będę powtarzał/, którym odpowiedziałem tak :

    Michał, Marek, Dawid, Tomasz !!! siła złego na jednego. Czterech na jednego to nie charakternie -tak osądzano taki bój w widzewskim środowisku , gdzie się wychowywałem. To jest nie fair !!! Obejrzyjcie sobie ten film i wyciągnijcie dla siebie wnioski :

    Ja jestem jak ten kozak. Chłopaki źle oceniliście swoje siły. Przegraliście. Nie zawsze ilość przechodzi w jakość /znane prawo dialektyki marksistowskiej, którego Wy na pewno nie znacie/. We współczesnej wojnie informacyjnej ilość nie ma większego znaczenia , lecz jakość. Zgodnie z zasadami prowadzenia walki niezbrojnej z silniejszym przeciwnikiem /coś w rodzaju walki Dawida z Goliatem/ należy posługiwać się innymi środkami niż siła fizyczna /ilościowa/, a mianowicie wiedzą i umiejętnościami w zakresie wojny informacyjnej. Wy tej wiedzy i umiejętności nie posiadacie , bo skąd mielibyście ja posiąść. Przegraliście na starcie nawet o tym nie wiedząc. Na przyszłość radzę Wam : poszukajcie sobie innych przeciwników w tej samej wadze i nie kompromitujcie się. Niezależnie od tego dziękuje Wam : kolejny raz zainspirowaliście mnie do rozpoczęcia wątku , którego bez Was bym nie rozpoczął . Nowy wątek w udostępnieniu .

    Wracając do udostępnionego postu Michała Chmielarza / jego treści oraz znajdujących się pod nim komentarzy/ ,który w istocie rzeczy należy traktować jako egzemplifikacje / przejaw/ w czystej akademickiej postaci wojny informacyjnej prowadzonej przeciwko mnie przez Michała Chmielarza i grono towarzyszących mu osób, w tym : Marka Miliana , Tomasza Koszewskiego, Dawida K. Karbowskiego należy stwierdzić, iż wiedza na ten temat w Polsce zarówno na poziomie akademickim jak i społecznym jest zerowa. Duży wpływ na to miały kolejne po II wojnie światowej żydowskie rządy w Polsce /sytuacja ta trwa do chwili obecnej/ którym z natury rzeczy nie zależało , ażeby wyposażać ludzi we wiedzę , która mogłaby być obrócona w przyszłości przeciwko nim. Stąd mamy to co mamy , a wiec całkowity marazm w tej dziedzinie zarówno w aspekcie teoretycznym jak i praktycznym.

    Trzeba stwierdzić , iż w przeszłości Polska miała wysokiej klasy specjalistów w tej dziedzinie, a w zasadzie w dziedzinach z nią bardzo blisko spokrewnionych. Chodzi o takie dziedziny jak prakseologia, cybernetyka społeczna i takie nazwiska jak : Marian Mazur , Tadeusz Kotarbiński, Jarosław Rudniański i inni. Po wojnie nie wiele zrobione , ażeby tę wiedzę właściwie rozwinąć i wyposażyć w nią uczących się słuchaczy. Tak więc w sposób naturalny ta wiedza zamierała nie wydając na świat kontynuatorów /spadkobierców chętnych do jej propagowania.

    Mimo to należy stwierdzić, iż wiedza ta, na zasadzie koncesjonowanej przez władze i przez nią kontrolowanej , rozwijała się w niektórych poza akademickich ośrodkach poprzez wykłady z tej wiedzy prowadzone wobec szczególnej grupy zaufanych dla systemu osób spośród funkcjonariuszy Służby Bezpieczeństwa . Wiedz ta rozwijana również była w sposób niejawny wśród środowisk narodowych, niemniej służyła instrumentalnie do kontroli tych środowisk.

    Trzeba przyznać , iż dużą rolę w tym względzie odegrał docent Józef Kossecki co do którego zdania uczonych są podzielone. Z jednej strony jest on idolem młodych prawicowców i narodowców, którzy słuchają jego wykładów z otwartą gębą, z drugiej zaś strony jest on krytykowany za to, iż służy „ichnim” i celowo oraz świadomie kanalizuje polski ruch narodowy. W przeszłości docent Józef Kosscecki był również oskarżany przez działacza podziemia politycznego Stefana Kurowskiego o współpracę ze Służbą Bezpieczeństwa. Niektórzy biorąc również pod uwagę jego udział w partii X Stanisława Tymińskiego partie tę nazywali w całości agenturalną.

    Trzeba stwierdzić, iż współcześnie docent Józef Kossecki powraca do gry w ramach nowej inicjatywy edukacyjnej, a mianowicie tutaj :

    http://opolczykpl.wordpress.com/2014/04/04/najwieksze-zagrozenie-dla-czlowieka-czlowiek/#comment-77926

    A to istotne opinie na temat Józefa Kosseckiego ze strony znanych blogerów : Andrzeja Szuberta /Opolczyk.pl i blogera o pseudonimie palmericht 1984 :

    http://opolczykpl.wordpress.com/2014/04/04/najwieksze-zagrozenie-dla-czlowieka-czlowiek/#comment-77941

    http://opolczykpl.wordpress.com/2014/04/04/najwieksze-zagrozenie-dla-czlowieka-czlowiek/#comment-77941

    Moja opinia w stosunku do docenta Józefa Kosseckiego afirmuje wyżej wymienione opinie. Docent Józef Kossecki został ostatnio przywrócony do gry, gdyż rządzącym , ujmując od prawego do lewego pali się już grunt pod nogami w Polsce i to jest nowa forma przeciwdziałania wobec narastających w Polsce ruchów narodowych celem ich spacyfikowania przez szeroką rozumianą powojenną działająca w Polsce, z tego samego żydowskiego nadania, władzę.

    Forma jaką wobec kursantów stosuje docent Józef Kossecki wydaje już mi się na obecne czasy archaiczna. Mówienie do młodych ludzi treści naukowych nawet podpieranych przykładami z praktyki na zasadzie „wiecie rozumiecie” ma według mnie małe szanse na powodzenie. Moim zdaniem Józef Kossecki w swoim czasie posiadając i wykorzystując wiedzę z zakresu cybernetyki społecznej , prakseologii i wojny informacyjnej był o krok od posadzenia u władzy w Polsce Stanisława Tymińskiego, wcześniej związanego z wywiadem PRL. Co istotne, gdyby tak się nawet stało to i tak byłoby tak jak jest obecnie. Niczego nowego by to nie wniosło.To po prostu był taki alternatywny, paralelny wariant władzy na wszelki wypadek , ażeby utrzymać władze w Polsce.

    Wiązanie w tej chwili jakiś starych sympatii z ta opcją niczemu więc nie służy i niczego nie zmieni. Polsce potrzebne jest gruntowne przebudowanie sceny politycznej z wyrugowaniem z niej wszelkich agenturalnych partii i partyjek od lewego do prawego jak również nowych manipulowanych przedsięwzięć rzekomo patriotycznych i rzekomo narodowych w postaci różnych fikcyjnie tworzonych ruchów, organizacji i stowarzyszeń, jak chociażby Ruch Narodowy i inne /długa lista./

    Lubię to

  5. Zasadniczo zgadzam się z tezą artykułu, że

    „problemem są również pieniądze, ale w skali globalnej”.

    Jednak moje wnioski różnią się nieco. Zachód jest dzisiaj bankrutem, dotyczy to głównie $ USA (przyjęta na początku roku przez kongres USA ustawa tylko odsunęła ich niewypłacalność na krótki okres), niewiele mniej € UE, mimo, że obydwie waluty kreuje ta sama żydowska finansjera. Całkowita emisja obu walut, ale przede wszystkim papierów wartościowych (derywaty itp., itd.) denominowanych w tych walutach (zwłaszcza w $ USA) przekracza wielokrotnie wartość wszystkich dóbr wytworzonych oraz wartość ziemi. Gdyby do Międzynarodowego Żyda zgłosili się wierzyciele, nie byłby on w stanie ich spłacić nawet ziemią zachodnich państw i kilkudziesięcioletnią produkcją Zachodu, której to produkcji Zachód już nie posiada, nie jest w stanie jej wytworzyć.
    Już nawet sam powrót Zachodu do uczciwej ekonomi (ekonomi bez lichwy i bez kreacji wirtualnego pieniądza) niejako automatycznie pozbawia Międzynarodowego Żyda zasobów finansowych oraz władzy. Międzynarodowy Żyd stoi, więc przed widmem śmierci – i nie należy tego stwierdzenia odczytywać jako przenośni. Stąd desperacja Międzynarodowego Żyda w prowokowaniu bezpośredniego konfliktu z Rosją, jako najgroźniejszego państwa stojącego na przeszkodzie budowy NWO. Jeśli Międzynarodowy Żyd odniósłby tu nawet jakiś połowiczny sukces, z pewnością zachęci to go do zaaranżowania konfliktów z innymi wielkimi mocarstwami.
    Jesteśmy zatem świadkami sytuacji, w której z jednej strony winowajca światowego kryzysu, zdesperowany Międzynarodowy Żyd musi atakować, żeby przeżyć, a z drugiej Rosja oraz inne, nowe, mocarstwa zdają sobie sprawę, że cofać się bardziej już nie można i wcześniej lub później walkę trzeba będzie podjąć. Wynik tych zmagań jest chyba do przewidzenia: Międzynarodowy Żyd musi przegrać, ponieważ jego działalność polityczno-ekonomiczna stwarza dla świata i dla niego samego, śmiertelne zagrożenie.

    Lubię to

  6. Panie Kosiur, jest dokładnie tak, jak Pan napisał. Nie ma więc powodu do paniki, rozdzierania szat i walk wewnątrz naszego kraju czy poza nim. Dziś demony targa przedśmiertna drgawka i nic ich nie uratuje. Z jakiegoś powodu ludzie boją się nazwać demona demonem. A przecież to nie są ludzie, bo ludzie tak nie robią, tak robią tylko demony. Ludzie mniej lub bardziej działają na rzecz ludzkości, a nie przez wieki całe na ludzkości niekorzyść. Oczywiście można to nazwać międzynarodowym żydem, czy jakkolwiek inaczej. Ale demon to demon i nie ma się co oszukiwać. Dopiero gdy zrozumiałam, że demony to nie żadna przenośnia, zaczęło mi się wszystko zgadzać. A tak, to wciąż były jakieś wątpliwości i podświadome nadzieje, że może jednak nie są aż tacy źli. Są! . Bowiem demony żadnych wątpliwości nie posiadają, one wiedzą dobrze jak wyniszczyć ludzi i robią to bez skrupułów.

    Kiedyś czytałam, że przed około 6.tysiącami lat, za czasów Shri Ramy, gdy panowała epoka o nazwie Dwapar Yuga, a także w następnej epoce o nazwie Treta Yuga, gdy inkarnował Shri Krishna, to wówczas demony miały fizyczną postać i można było je od normalnych ludzi odróżnić. Nie było z nimi problemu i pomieszania pojęć. Shri Mahavira, czyli Archanioł Michał, strącił demony do piekła i od tej pory nie mają one fizycznej postaci, lecz mogą opanowywać ludzi jedynie przez podświadomość. Obecnie trwa – albo też już się skończyła, bo tego w ludzkich wymiarach nie da się określić – Kali Yuga, czas ciemności, wojen i klęsk, czas cierpienia, ponieważ nie ma na świecie świętych w czystej postaci. I następną epoką jest/będzie Satya Yuga – wiek złoty, czas rozwoju ludzkości, czas radości, światła i świadomości połączenia z Bogiem.

    Ciekawe, że nas nauczono, że to bajki i my nawet widząc na własne oczy, że to prawda, nie jesteśmy w stanie w nią uwierzyć. I stąd to bolesne przejście z mroku do światła.
    A my jesteśmy czystą formą świadomości. I ponieważ nasza świadomość znajduje się w takiej pomieszanej fazie, jest na świecie tyle zawirowań i niejasności.

    W obecnej sytuacji rzeczą o jaką mamy martwić się najmniej, są pieniądze. Najważniejsze jest dla ludzkości przypomnieć sobie, czym jest tak naprawdę życie i podążać za prawdą, odczytywaną przez intuicję zawsze bezbłędnie.

    Oczywiście, każdy ma wolną wolę i może biegać za problemami niczym pies za własnym ogonem. Dla Ewolucji nie ma to jednakże żadnego znaczenia, bo nie jest to dla niej nawet zbuntowanym atomem. W Ewolucji nie ma zbuntowanych atomów i i tak wszystko będzie tak, jak ma być. Niektórym skoczy ego i się zaczną stawiać. No i co z tego? Czy to coś zmieni? Nie zmieni. Stanie się to, co ma się stać i dokona się to, co ma się dokonać. A biedne ludzkie mózgi będą przyjmować podsuwane im miraże i te biedne mózgi ludzkie będą twierdzić, że one same to wymyśliły. To jest tak, jakby mózg twierdził, że wymyślił sam siebie, że sam siebie stworzył. Jako gra takie działanie może być nawet zabawne. I tylko zarozumiały głupiec będzie się oburzał i upierał, że on chce i musi inaczej.
    Czyli każdy ma to, co chce mieć. Dlaczego nie każdy się z tego cieszy? Może nie każdy chce tego, co mu mogło by przynieść radość i to jest rozwiązanie tej zagadki?

    Lubię to

  7. @ Adm
    Twoim zdaniem to Putin ma zmieniać polską antyrosyjskość?
    Niech każdy robi co do niego należy na własnym podwórku !!!, przede wszystkim Polacy muszą zrobić porządek w swoich głowach bo niestety u większości rodaków jest tam sieczka zamiast mózgu !.
    Putin wygląda raczej na rozgarniętego człowieka więc nie widzi/widziałby najmniejszego sensu w ” zawracaniu rzeki kijem ” , przynajmniej na chwilę obecną.
    Z całym tym syfem najpierw sami Polacy muszą zrobić porządek aby móc w przyszłości z kimś tworzyć partnerstwo.

    Lubię to

  8. Aneta, też tak uważam, bo czy to wiadomo, kto tak naprawdę byłby w tych polskich firmach, które by weszły na rosyjski rynek? Po co Putinowi taki kłopot? Dla Rosji nie jesteśmy wiarygodnym partnerem, a nawet jesteśmy zdrajcami.Stalin wyposażył i wyszkolił armię Andersa, a Anders zabrał żołnierzy na wycieczkę po Bliskim Wschodzie w czasie, gdy Polaków mordowali Niemcy. I Stalin zmuszony był rozwiązywać „polski problem” od nowa, oczywiście na gorszych dla Polaków warunkach. Stalin nie mógł sobie pozwolić na jeszcze jedną armię polską spacerującą po krajach Wschodu. Walka była na śmierć i życie, a Polacy zachowywali się tak, jakby tylko oni byli ważni. Polską ziemię wyzwoliła praktycznie Armia Czerwona, rzecz jasna przy współudziale armii polskiej. Ale główny ciężar walk spoczywał na Żołnierzach Radzieckich. Teren zasiedlony obecnie przez Polaków Polacy zawdzięczają Armii Radzieckiej, ZSRR. I co robią Polacy? Usuwają pomniki Bohaterskich Żołnierzy Radzieckich, a na ich miejsce ustawiane są tablice informacyjne, że skwerek/ścieżkę rowerową UFUNDOWAŁA unia europejska. Trzeba sobie dobrze zestawić te dwie wielkości: śmierć Bohaterskich Żołnierzy Radzieckich i parę metrów sześciennych polbruku – kupionego w dodatku za nasze polskie, składkowe pieniądze. Jak wiemy, unii europejskiej przewodzą Niemcy, więc praktycznie są to tablice gloryfikujące Niemców, że to niby oni tac dla nas dobrzy. Totalna perfidia.
    Czy tak trudno jest Polakom sobie wyobrazić, jak by się czuli, gdyby ich syn poświęcił życie wyzwalając Rosję, a Rosjanie usunęli by pomnik jego chwały i stawiali tablice dziękczynne za ścieżkę rowerową – zbudowaną naszymi własnymi rękami i za nasze własne pieniądze – niegdysiejszemu agresorowi i mordercy?

    Świat i życie nie jest tym, co nam pokazują meNdia. Świat i życie jest tym, co jest przed nami ukrywane i czego meNdia za nic pokazać nie mogą, bo będą skończeni.

    Lubię to

  9. @nana

    cyt. „A my jesteśmy czystą formą świadomości. I ponieważ nasza świadomość znajduje się w takiej pomieszanej fazie, jest na świecie tyle zawirowań i niejasności.”

    Tyle, że tym rzeczonym wyżej przez Panią „demonom” właśnie w to graj… Przecież to cała sztuka rządzenia ludzmi polega na wcześniejszym programowaniu ich w kierunku tzw. „czystych form”.
    Czyli ludzkich bio-automatów wyposażonych w kalafior zamiast mózgu, niezdolnych na bazie, czy to własnych doświadczeń, czy szerszej wiedzy o świecie, w czasie późniejszym konstruowania prezycyjniejszych o nim osobistych myśli, refleksji.

    Pani Aneta słusznie zauważa:

    cyt. „przede wszystkim Polacy muszą zrobić porządek w swoich głowach bo niestety u większości rodaków jest tam sieczka zamiast mózgu !.”

    Dokładnie. Pan M.Głogoczowski, tak w przypadku studentów, jak i tu na WPS, wielokrotnie powoływał się na „nieśmiertelne” stwierdzenie Arystotelesa, że: „nie ma nic w umyśle – czego przedtem nie byłoby w zmysłach”.
    Przecież to wszystko „o czym”, bądź „czym” myślimy – to są właściwie wcześniej zapamiętane materialne obrazy, ewentualnie przeczytane przez nas słowa.
    Zatem z „czystą formą” nie mający nic wspólnego. Witkacy dość dobrze „ją” ironizował.

    Ale to tak na marginesie.

    Lubię to

  10. Żydowskie służby specjalne z Izraela są obecne na ziemi Donieckiej oraz są głównymi decydentami strategii przeciw ruskim:

    Lubię to

  11. Aneta
    @ Adm
    Twoim zdaniem to Putin ma zmieniać polską anty rosyjskość?
    Nie twierdzę tego.
    Ja jedynie zamieściłem komentarz LordaC, z nieco nowym i innym punktem widzenia na stosunki polsko -rosyjskie i na opinie o samym Putinie

    A przy okazji, jeśli Rosja wprowadzi embargo na polskie jabłka to powiem jak niżej.
    -Dupki, nie wiecie co czynicie. Komu wyrządzacie szkodę, eliciarzom, czy temu małemu sadownikowi gnębionemu przez tychże elyciarzy na każdym kroku, który nasz wspaniały niezwykle zdrowy i smaczny produkt śle do waszego kraju by dosłownie przeżyć, by wykarmić siebie, swoją rodzinę i sąsiadów które te jabłka zbierają, sortują, transportują do wszego kraju.
    Polityka gospodarcza Putina – Miedwiediewa tak w stosunku do Polski jak i do Białorusi jest nieprzyjazna, małostkowa, bzdurna, szkodząca obu narodom. I to jest fakt dość oczywisty, który mimo całej sympatii do Rosji trzeba dostrzegać.
    Bądźmy realistami i oceniajmy sytuację, tak, jaką ona jest, a nie jak sobie ją wyobrażamy.

    Lubię to

  12. Co do upadku ameryki i światowego systemu finansowego
    Jego upadek nie jest taki pewny
    Trzeba pamiętać, że większość fabryk w Chinach, Indiach, Argentynie, Brazylii, i reszcie Ameryki od Meksyku poczynając ( z wyjątkiem Wenezueli gdzie już zaczyna się zainspirowana przez USA wojna domowa w celu przejęcia tamtejszych bogatych złóż roponośnych), a także wszystkie złoża naftowe krajów arabskich z wyjątkiem Iranu, są/ jest własnością korporacji bankowo przemysłowych z USA i Londynu. Mają także swoje fabryki na Tajwanie, w Japonii, w Rosji ( np General Motors pod Petersburgiem).
    Ile mamy w Polsce polskich fabryk, a ile jest tych fabryk w rękach zachodnich koncernów?
    Siedzą u nas Niemcy, Francuzi, Włosi, ale też ze sporym kapitałem z Wall Street
    Jak na razie USA wygrywa.

    Jakie stosują metody?
    Dwa kroki do przodu, jak się nie da, to krok do tyłu, by za chwilę znów dać dwa kroki w przód. Tak mi tłumaczono w Ameryce jak robić biznes albo politykę.
    No i jak obserwuję tak USA sobie poczyna.
    Zniszczyła Syrię, niszczy Wenezuelę i pcha do wojny domowej na Ukrainie w tej jej części której nie dostała
    A w miejsce dolara już wymyśliła i promuje Bitcoin i robi świat w konia, jednym słowem lichwa ma się dobrze i coraz lepiej

    Lubię to

  13. „Siedza u nas Niemcy,Francuzi,Wlosi …. ” – to nieprawda ,bo to sa SZMULE z paszportami tych krajów .
    Przeciez ta wsiarnia i psiarnia rozlazla się po całym swiecie i Putin dobrze wie kto jest kto bedac wcześniej szkolony pod tym względem .

    GOJ PRODUKUJE SZMUL HANDLUJE !!!

    I co adminie myślisz,ze Putin o tym nie wie,czyje jest jabłko choćby polskie czy ryz Chinczyka a kto mu go chce sprzedac i za ile ?

    Przeciez dzisiaj JEDYNYM SPOSOBEM NA SZMULA JEST ZAPRZESTANIE Z NIM WSZELKIEGO HANDLU oraz WSZELKIEJ z NIM WSPOLPRACY/DZIALALNOSCI
    i SZMUL PADA NA PYSK !

    Chcesz Szmula zalatwic nie idz także do jego banku ani nie wyznaj wiary przez niego rozpowszechnianej/ustanawianej !

    I tu nie ma dyskusji pod tym względem jedynie powiedzieć :
    WON SZMULU Z TWYM TOWAREM,BANKIEM , RELIGIA/SWIETOSCIAMI i WSZELKA TWA „DOBROCIA” !!!

    Przestancie macic glowy ludziom pisanymi/kopiowanymi artykułami na zamówienie,wystarczy tych co czynia takie portale jak „gajowka czy monitor podly” z nadania agenturalnego .

    PISZCIE PROSTYM JEZYKIEM POLSKIM DO „prostaczkow” ,WASZYM JEZYKIEM,bo to jest JEZYK ,który trafia do glow ludzi bez dyplomow wyższych uczelni.
    Uczone wywody zostawcia dla siebie,we własnych gronach,nie silcie się na piękne ,wyuczone,filozoficzne określenia .
    Chleb winien być chlebem,maslo masłem ,a mieso mięsem a nie podrobemm upiekszonym i pięknie zapakowanym .
    Dyplomy uniwersyteckie odlozcie do swych skrytek i rozmawiajcie/dyskutujcie jak POLAK z POLAKIEM bez wzorcow wam narzuconych i wiadomo skad plynacych.

    DZISIAJ SZMUL NIE OBAWIA SIE UCZONYCH,BO TYCH JUZ DAWNO KUPIL LUB SPRZEDAL ,
    SZMUL i SZWAB MA STRACHA PRZED LUDZMI PROSTYMI i PRACOWITYMI,UCZCIWYMI i SPRAWIEDLIWYMI dla których szykuje niewole !
    Uczonych caly czas prowadzi na swej smyczy !
    Maja również i na prostaczkow metody ujarzmien,wiedza do czego goj jest zdolny,lakomy , na co go nabrać i TAK CZYNIA.
    Wiedza jakie sa slabosci calych narodow i na tym jada ,kto lubi hare a kto prochy,co zre i co pije ,czy lubi to czy tamto ,a przy tym jeszcze jak „karmic jego dusze” i na co nabierać .

    Czy wiecie dlaczego w Polsce jest najwięcej banków szmuli i szwabow ?

    BO WIEDZA ,ZE POLAK TO CZLOWIEK OSZCZEDNY ,nawet na emeryturze czy rencie i kase do ich banków niesie,malo tego szmule już sobie załatwili aby listonosz kasy staruszkom nie niosl ,i ta jest przekazana/przelewana nie do skarpety dziadka ale do SZMULOWEGO BANKU !

    Nie pisze to do WASZYCH UCZONYCH GLOW ale pisze to do naiwnych PROSTAKOW,ktorzy tu czasem zabladza i wnuczek czy corka/syn z internetu im poczyta co my PROSTYM JEZYKIEM wlasnie PROSTAKOM winnismy klasc do glowy,
    co ZYD Z GOJEM WYPRAWIA.
    Nas nie trzeba pod tym względem doksztalcac nam starcza doswiadczen życiowych nie tylko w Polsce ale tych z wedrowek po swiecie gdzie szmul już dawno przerobil/przetestowal/wprowadzil a teraz nabiera durni polskich.
    Sa ludzie ,którym do mozgow informacje docierają tylko z telewizora lub z ambony a raczej z mównicy przed ołtarzem du..a księdza do Pana Boga w kosciolku wiejskim czy miejskim.

    Tylko jeszcze jezyk prosty może „leniwcom” trafic do przekonania/glowy i zawrocic ich ze zlej drogi na która caly czas kieruje ich szmul i szwab w każdym przebraniu i przyjętym obywatelstwie i nazwisku narodowym.
    Ludzie dzisiaj naprawdę nie wiedza „kto jest kto”,
    MADRY CZLOWIEK POTRAFI ROZPOZNAC OBCA KREW !

    Lubię to

  14. Oceniając Amerykę, trzeba brać pod uwagę Amerykanów ich pracowitość, hard ducha, przedsiębiorczość i jeszcze kilka innych cech choćby takich jak odporność na wszelkie przeciwności losu, a także zaradność i pomysłowość.
    To w USA postęp technologiczny i wynalazczość idzie najszybciej.
    W Polsce było hasło
    -Czy się stoi czy się leży dwa tysiące się należy.
    praca byle jaka i na półobrotu, na pół gwizdka.
    W Ameryce obowiązuje w pracy stała zasada.
    Szybko i dobrze, wysoki standard i bez kompromisów
    Szybko i dobrze, a nie potrafisz, lub nie chcesz, to twój ostatni czek i won na ulicę.
    Zwalniają bez wypowiedzenia i w ciągu dnia.
    Ja w swoim warsztacie rzemieślniczym jednoosobowo miesięcznie wyrabiałem około 30 szt wyrobów (byłem wydajnym rzemiochą i stąd miałem wysokie dochody)
    w USA w fabryce Liza Li Creatons w Woodbridge w stanie CT zespół pracowników około 35 osób (byłem jednym z pracowników tego zespołu) w tej samej branży wytwarzał dziennie około 15 – 18 tysięcy sztuk. Dziennie nie miesięcznie.
    Można sobie na tym przykładzie uświadomić skalę różnic w technologi, organizacji pracy wydajności, wyposażenia w narzędzia i maszyny. I nasze zacofanie a z niego i poziom życia.
    Dziś się to zmienia, ale wciąż w większości kupujemy a nie tworzymy, technologie, maszyny, urządzenia. Zatem dalej jesteśmy skazani na zadłużanie się i zależność.
    Na import technologi i sprzedaż jabłek i wieprzowiny

    Lubię to

  15. Wedłóg obecnych samozwańców władców z Kijowa, okazuje się, że miasto Dniepropietrowsk to NIE miasto słowiańskie lecz STOLICA ŻYDOWSKIEGO „Kaganatu Chazarskiego” , to zanczy żydów, którzy tam założą następne „państwo izraelskie”.
    Po 1991 roku, czyli po rozpadzie ZSRR w Dniepropietrowsku oraz nad całym tamtym obwodem przejeli władzę ŻYDZI, którzy tam stanową 0.4% (12 tyś. żydów) całej statystycznej populacji.
    Żydzi w Dniepropietrowsku i Doniecku generalnie rzecz biorąc w trakcie tzw. „przemiany ustrojowej” z komunizmu na kapitalizm przywłaszczyli sobie, czyli „SPRYWATYZOWALI” po 1991 roku dla SIEBIA nieomal CAŁY były majątek państwowy czyli przedsiębiorstwa i najbardziej intratną ziemię, stając się tam KASTĄ RZĄDZĄCĄ i KASTĄ najbogatszą z dnia na dzień. Ruskich i ukrainców oni traktują bardzo przedmiotowo jako parobków lub niewolników w swojej KOLONII.
    Ta rządząca tam żydowska KASTA przerodziła się w krwawą OLIGARCHIĘ, która się czuje tam panem życia i śmierci wobec okradniętych, obrabowanych skolonizowanych tubylców.
    To złodziestwo żydowskie stałą się ważną częścią tam wygenerowanego bardzo poważnego KONFLIKTU społecznego. W Polsce te sprawy NIE są znane przeciętnemu obywatelowi, który jest OSZUKIWONY przez żydo-niemieckie media zainstalowane w III RP.

    W 2012 roku do tych miast zaproszono prezydenta Izraela, aby jemu pokazac na miejscu jak SPRYTNIE się żydzi „urządzili” żydzi zamieszkali w Dnieprotrowsku i Doniecku, wręcz otwarcie się chwalili, że tam oni będą organizować ponownie Kaganat Chazarski, który wcześniej na tamtej ziemi sfabrykował judaizm i żydowską torę.
    Żądzacy żydzi w tych miastach wybudowali potężne synagogi oraz całe ośrodki do rozwijania żydowskiej władzy, społeczności oraz JUDAIZACJI całego tam zamieszkałego społeczeństwa birac wskazówki i przykład tak jak zrobili żydzi w USA, podporządkowując interesy pozostałej społczenosci TYLKO interesowi żydowskiemu.

    W trakcie przyjmowania prezydenta Izraela w Dniepropietrowsku i Doniecku, lokalni władzcy żydowscy składali publiczne OŚWIADZCENIA, że ukraina jako kraj geograficzny będzie w PIERWSZEJ kolejności SŁUŻYĆ interesom żydowskim i Izraelowi, co można usłyszeć i zobaczyć na poniższej relacji filmowej, która jest BULWERSUJĄCA jak żydzi z obywatelstwem tej geograficznej krainy „ukraina” czują sie bezkarni, są BESZCZELNI w swoich KRADZIEŻACH byłego mienia państwowego, panoszeniu się po ziemi, którą sobie PRZYWŁASZCZYLI złodzejskimi metodami … itp.

    Te SKRADZINE własności POWINNY byc żydom ODEBRANE, a żydzi ODSUNIECI od władzy:
    „Оккупация Украины. Возрождение Хазарского каганата”

    Lubię to

  16. I co adminie myślisz,ze Putin o tym nie wie,czyje jest jabłko choćby polskie czy ryz Chinczyka a kto mu go chce sprzedac i za ile ?…….
    Gutek
    Mylisz cię.
    Ja wiem kto jeździ tirami przez Bartoszyce i Bezledy z jabłkami i meblami do Kaliningradu i nie są to ani szwaby ani szmule.
    Na miejskim targowisku sprzedaje jabłka sadownik którego znam osobiście. W hurtowni pod miastem też stoją Polacy od dwunastej w nocy do południa. To zwykłe polskie robole, które jadą na plantację po truskawki, czereśnie, warzywa, ładują na samochód i później takiej czy innej handlarze rynkowej przeładowują na jej ciężarowo -osobowy samochodzik z kratką parę skrzynek owoców czy warzyw

    Lubię to

  17. „Przede wszystkim zaprosiłbym np. KGHM do wydobywania metali w Rosji, ORLEN- do wspólnych projektów naftowych itd.” – naiwność, te firmy są obsadzone przez koczowników i przez nich są kontrolowane więc jakakolwiek współpraca z wrogą wobec koczowników Rosją jest niemożliwa, to już prędzej zawiązaliby współpracę z zachodnimi koncernami koczowniczymi.
    „Polska cywilizacja jest przeciwieństwem” – nie ma czegoś takiego jak „polska cywilizacja” i wcale nie jesteśmy lepsi od Rosjan
    „Cywilizacja turańska polega na cwelowaniu” – ewidentne odmóżdżenie bełkotem Konecznego, „cywilizacja turańska” nie jest wcale lepsza od „łacińskiej”, dodatkowo różnej maści manipulatorzy od dawna próbują przeciwstawiać „cywilizację łacińską” rzekomo lepszą i rzekomo wyższą „cywilizacji turańskiej”, „bizantyjskiej” czy nawet „azjatyckiej” rzekomo niższej którą niezawodnie utożsamiają z Rosją, dodając do tego często brednie o rzekomym „rosyjskim mongolizmie”, powiem szczerze że przy wyczynach różnych zachodnich i katolickich papieży, królów, cesarzy, książąt i innych „przywódcóf” „rosyjski mongolizm” się po prostu kryje.
    „Myśmy nikogo nie podbili. Litwinów i Rusinów podnieśliśmy do naszych godności.” –
    katastrofa, a o „dymitriadach” choćby to już gościu kompletnie zapomniał, my politykę prowadziliśmy wcale nie lepiej niż Rosja. I ciekawe dlaczego Rusini się buntowali przeciwko nam skoro jak twierdzi „podnieśliśmy ich do naszych godności”, oczywiście zaraz ktoś wyskoczy że to robiła zewnętrzna agentura typu żydostwo, masoneria, wenecjanie i bóg wie jeszcze kto? I ciekawe dlaczego mamy takie napięte stosunki z Litwą skoro „podnieśliśmy ich do naszych godności”, a konstytucja 3 maja która likwidowała odrębność państwową Litwy i wprowadzała nazwę Rzeczpospolita Polska to co? Czy nie było to czasem krzywdzące dla Litwinów? A inkorporacja Litwy środkowej dokonana w 1920 roku przez agenta niemieckiego i przybłędę litewskiego Piłsudskiego nie była czasem krzywdząca dla Litwinów i nie pogorszyła jeszcze stosunków polsko-litewskich?
    W ogóle bełkot „LordC” przypomina mi nieco bełkot uprawiany na blogu Białczyńskiego gdzie ten uważa Polskę za pępek świata i centrum Słowiańszczyzny, marzy się mu międzymorze(żydowskie), i odbudowa Słowiańszczyzny pod przywództwem Polski. A ja się pytam na jakiej podstawie ktoś uważa że jesteśmy lepsi od Rosjan albo mamy rzekomo lepszą i wyższą kulturę od nich? Na jakiej podstawie różni manipulatorzy stawiają Polaków wyżej niż Rosjan? Czy takie stawianie sprawy nie jest czasem efektem odmóżdżenia „cywilizacją łacińską” i żydo-katolicyzmem oraz rzekomo lepszymi wartościami i kulturą zachodnią? Przestańmy się stawiać wyżej od innych to może uda nam się nawiązać z kimś współpracę.
    Po za tym Putin a nawet Łukaszenka czy ktokolwiek inny nie jest nie będzie zbawcą ani Polski ani żadnego innego państwa na naszej planecie oni muszą dbać o interesy własnych krajów, Putin czy ktokolwiek inny to tylko polityka, Polacy muszą sami zadbać o własny tyłek, ruszyć w końcu dupę a nie liczyć na zbawców, oczywiście gdyby Rosja nam pomogła nie miał bym nic przeciwko temu, jak nie pomoże też nie będę miał pretensji bo niby do kogo?

    Lubię to

  18. „Co do upadku ameryki i światowego systemu finansowego
    Jego upadek nie jest taki pewny” – dla mnie upadek każdego imperium jest pewny, żadne nie istniało wiecznie i to kiedys przestanie istnieć, Imperium Brytyjskie czy francuskie też były wielkie i rzekomo niezwyciężone i nie zachodziło nad nimi słońce, Imperium rzymskie, mongolskie czy osmańskie wszystkie szlag trafił, trafi szlag również to amerykańskie, prędzej czy pózniej za 10 albo 20 lat ale trafi.

    Lubię to

  19. dyl,
    tak naprawdę to kłóci się Pan sam ze sobą, nie ze mną. Nigdzie nie napisałam, że należy poddawać się socjotechnice stosowanej przez demony, a przeciwnie – wciąż piszę, żeby każdy sam był panem swojego mózgu.
    Nic się w Polsce nie zmieni, jeżeli ludzie się nie zmienią. A ludzi nie zmieni nikt, jeżeli oni sami tego nie zrobią, każdy indywidualnie. I temu chcą demony zapobiec serwując na okrągło podprogowe informacje deformujące postrzeganie rzeczywistości.
    Ja rozumiem, dlaczego nie chce czy nie może się Pan ze mną zgodzić. Ale to naprawdę nie jest mój problem.
    W to graj jest demonom jedynie wówczas, gdy ludzie przyjmują ich „programy”. A ja ani razu nie wspierałam ich, demonów, w żaden sposób.

    Adm,
    wiadomo, że Rosja nie kupując polskich jabłek uderza w zwykłego Polaka. Ale co ma Rosja robić? Nie Rosja zainstalowała u nas ten rząd i nie Rosja będzie się musiała go pozbyć. Eksport jabłek do Rosji jest naszym problemem i to my musimy go sami rozwiązać. Smutna to prawda, ale prawda. Rosja biorąc w obecnej sytuacji od nas jabłka automatycznie wspierała by ten rząd szkodliwy zwłaszcza dla nas samych, dla Polaków. Nie są więc to sankcje skierowane przeciw polskiemu narodowi, lecz polskiej polityce zagranicznej.

    Lubię to

  20. Polak jeździ do Rosji z jabłkami handlowac ?
    A to ciekawe.
    Wzbudzasz Adminie swoja osoba moje zainteresowanie ,wcześniej takie zainteresowanie wzbudzil we mnie „patriota polski gajowy”,rowniez Marek Podlecki ze swoim „monitorkiem małopolskim”.

    Faktycznie jakoby się swiat walil,bo ludzie ciagle pazerni,no i to wmawianie innym – „mylisz się Gutek ….”.

    No,tak ,ludzie sa omylni także na targowiskach – kupic nie kupic ,handlowac warto,kto handluje ten zyje,siekiera motyka,pilka ,szklanka …. , zawsze to deko handlu lepsze od roboty !”

    Ok !

    Spocznij dziadku, „my wiemy lepiej”.

    Nawet pisarz i publicysta wspolczesny Henryk Pajak się mylil ale ten chociaż publicznie do tego się przyznal (wywiad dostępny w sieci).

    Zle dzieje się z ludzmi,
    „nana” dobrze pisze ,to wszystko DEMONY i to te zle .
    Podobno sa i anioły ale przebrane i dwulicowe – spojrzysz na na anioła czy anielice i raz widzisz Boga a innym razem diabla.

    Doswiadczylem i tego w zyciu z pierwsza moja zona pochodzaca z Litwy.

    Z pelna szczeroscia
    dziadek Gutek

    Lubię to

  21. „wiadomo, że Rosja nie kupując polskich jabłek uderza w zwykłego Polaka. Ale co ma Rosja robić?” – może nałożyć sankcje na „polskich” polityków ale prawdę mówiąc to by gówno dało, więc lepiej uderzyć w „polską” gospodarkę, to zmusi społeczeństwo polskie do zastanowienia się czemu się tak dzieje i może w końcu ruszy ono dupę i przepędzi żydo-władzę z Polski prowokującą i zmuszającą Rosję do takich a nie innych działań, bo jakby nie było winnymi sankcji rosyjskich przeciwko Polsce nie jest Rosja a „żont polski” który na polecenie żydo-banksterów angażuje się w antyrosyjskie hucpy, cyrki, „kolorowe rewolucje” czy inne wojenki na granicach i obrzeżach Rosji( i nie tylko) przez co Rosja nie ma nic innego do wyboru jak przypierdolić nam sankcjami ku opamiętaniu.
    Po prostu kto z Rosją zle żyje ten zle kończy.

    Lubię to

  22. Gutek
    Szmul czy szwab to może jest ten co ma sieć ,,Biedronkę”, ,,Media Markt”, ,,Praktikera”, ale nie ta babina co sprzedaje na rynku jaja z własnego kurnika, grzyby zebrane w lesie, czy kapcie szyte przez ostatniego w mieście szewca. No i nie udowadniaj, że lepiej wiesz kto handluje w Polsce jabłkami siedząc w USA.
    A Rosja jednak w głównej mierze zakazując wwozu polskich jabłek uderza w sadowników a nie w rząd, bo ten jak wiemy ,,sam się wyżywi” w każdych okolicznościach.
    Jak ma wyżyć sadownik gdy nie może sprzedać jabłek w Kaliningradzie, albo gdy na skupie ( a to już szmule) oferują mu cenę 20 groszy za kilogram, właśnie tyle ile on płaci za zbiór

    Lubię to

  23. Krematorsk
    Helikopter zaczął strzelać, więc my w niego rakietą, jeśli to prawda to pierwszy zestrzelony helikopter przez anty majdanowców

    Lubię to

  24. “Our people approached the airfield, shot a rocket-propelled grenade (RPG) in the direction of the helicopter. There was an explosion. [Kiev] militants started shooting and we [protesters] retreated,” a representative from the Kramatorsk self-defence troops told RIA Novosti.

    Lubię to

  25. Adm, nie ma Pan racji w tym, że my nie mamy technologii. Mamy. I mamy doskonałych naukowców. Problem polega na tym, że jesteśmy totalnie spacyfikowani jako państwo i Naród, i cokolwiek wymyślimy/stworzymy lepszego niż ma Zachód, to oni natychmiast to sobie przywłaszczają. Przykład? – grafen.
    Co do wydajności i produkcji, to należy zastanowić się nad takim drobiazgiem: po co komu zwiększona wydajność, jeżeli ludzie stają się coraz biedniejsi a hałdy śmieci stają się coraz większe???
    Pan, jako rzemieślnik, produkował dobre, solidne rzeczy. Te nastukane maszynowo śmieci mają za zadanie zniewolić ludzi i zdewastować naturalne środowisko.
    W Polsce, w dobrym, przyjaznym ludziom PRLu, produkowano tworzywa sztuczne ze skrobi. A tak! Mam do dziś jeszcze taki talerzyk, pochodzący sprzed 1969r.
    A co zrobił „ucywilizowany Zachód”? Ten zgniły i śmierdzący Zachód zaczął produkować wszelki plastyk z ropy naftowej, namawiał ludzi do kupna samochodu (ulice tam są zawalone złomem, a ludzie i tak jeżdżą masowymi środkami lokomocji, bo potem trudno znaleźć parking w pobliżu; złom więc stoi na ulicy i rdzewieje) i ichnie media wmawiają kobietom, że muszą one wciąż kupować nowe buty i te bidasie mają ich po sto par a i tak nie mają w czym chodzić, bo to co mają do chodzenia się nie nadaje – i taki jest tego cel.
    My, Polacy, mamy błędne pojęcie o postępie i nowoczesności.
    Postęp i nowoczesność to nie wyścig szczurów, to nie pracowanie nawet w niedziele, nie posiadanie w każdym pomieszczeniu telewizora…
    Postęp i nowoczesność to dobre, wygodne życie i zapas czasu dla siebie, na przeczytanie książki czy naukę czegoś, co człowiekowi bywa przydatne.
    Zachód zrobił z ludzi bioroboty. Ludzie są tam durni. wiem o czym piszę. Zainteresowania mają tam żadne. Nawet tzw. klasa średnia, bo ci z kolei to chcą koniecznie być przynależni do jakiegoś kółka wzajemnej adoracji i tak się nawzajem w swojej „wyjątkowości” czy „uprzywilejowaniu” utwierdzają gardząc rzecz jasna tymi usytuowanymi przez nich samych niżej.
    Zachód zasiedlają nędzne kreatury. Kreatury te akceptują wypociny jako literaturę a maszkary jako rzeźby.
    Zachód to dno, to degeneraci i prostaki.
    Gdyby tak nie było, to przecież Zachód nie miałby powodu pchać się na Wschód, wciąż okradać i rabować kraje uprzednio podbite. Zachód byłby zadowolony ze swoich osiągnięć i stylu życia i nie miałby powodu zajmować się czym innym.
    Ale sami na własne oczy widzimy, co to takiego jest ten „Zachód”: ciągłe wojny, podboje kolonialne, „rewolucje”, eksport dewiacji i miernoty.
    Przed występami tzw. gwiazd popu nie mówi się nic na temat tychże „gwiazd” nowych „dzieł” „muzycznych”, lecz główną informację stanowi to, ile ton „sprzętu” taki „artysta” ze sobą przywiózł. „Sprzęt” ten służy nie do przekazywania muzyki – bo takiej Zachód nie zna – lecz do ogłuszania ludzi. I co najdziwniejsze, ludzie dobrowolnie, na bazie pędu stadnego, płacą pieniądze za to, by móc być ogłuszonymi. Takie muzyczne występy nie mają ze sztuką nic wspólnego. Ale wystarczy, że są „modne”. A o tym, co jest „modne” decydują ludzie, których nie znamy i nigdy nie poznamy, bo siedzą oni za kurtyną i pociągając za sznurki robią z ludzi idiotów wypierających się dobrego smaku i wyrzekających się rozsądku.

    Zachód nigdy i nikomu nie przyniósł nic dobrego.
    Wszelkie wynalazki pochodzą ze Wschodu.
    Wszystkie przyprawy pochodzą ze Wschodu.
    Pismo, proch, jedwab, druk itd. pochodzą ze Wschodu.
    Zachód dlatego napadał na kraje Wschodu, ponieważ nie ma on potencjału duchowego, pozwalającego na dokonywanie odkryć czy robienie wynalazków. Prostak i złodziej z łatwością może kogoś napaść i pozbawić dobytku. I tak od wieków robił i robi obecnie Zachód.
    Zaś na ZSRR, a obecnie Rosji, Zachód mści się, ponieważ Słowianie potrafili przekształcić nawet rewolucję zrobioną im na tyłach w czasie wojny w 1917r w stabilną budowę i unowocześnianie kraju, a w 1945 Zachód dostał baty za agresję na Europę Wschodnią. Socjalistyczny Blok Wschodni kształcił młodych ludzi pochodzących z Afryki (także innych kontynentów, ale Afryka jest tu znamienna) – w Polsce studiowało tysiące „murzynów”, by potem, po powrocie do ojczyzny mogli pracować dla dobra i rozwoju własnego kraju. To spowodowało, że kraje zachodnie zmuszone były zrezygnować ze „swoich” kolonii, państwa afrykańskie się podnosiły z biedy i stabilizowały. I wówczas zgniły i śmierdzący Zachód eksportował do Afryki rewolucje osadzając swoich kacyków. Dziś Afryka jest jedną, wielką nędzą. Jest obszarem głodu i wielkim śmietnikiem dla krajów „rozwiniętych, czyli Niemiec, Francji czy Brytfannów. Przykład? proszę bardzo! do Afryki spryciarze zachodni transportują setki tysięcy starych i zepsutych komputerów i telewizorów. Tam Afrykanie z tego śmiecia odzyskują tzw. platynę przez palenie całych urządzeń. Setki hektarów wypalonej ziemi, usłanej resztkami wytworów „zachodniej cywilizacji” śmierdzi i zatrute jest na wieki.
    Zanim zachodni kolonizatorzy podbili Afrykę, nie znano w niej głodu. Ziem urodzajnych tam mnóstwo (przecież uprawia się tam kawę czy kakao na monstrualnych monokulturach, na ziemiach wyłudzonych od tubylców) i siać oraz zbierać plony można tam na okrągło. By nie było to możliwe, Zachód robi tam wciąż przewroty wojskowe albo wojny międzyplemienne. W Afryce jest ponoć więcej min przeciw piechotnych niż mieszkańców tego kontynentu. Dobrzy panowie z Zachodu dostarczają nie tylko min. O nie! dobrzy panowie z Zachodu sprzedają również protezy ofiarom tych min. I zarobek mają ciągły.
    Zachód to demony, posługujące się materializmem w celu ogłupienia i zniewolenia ludzi.
    Nie ma takiej dziedziny, czy takiego miejsca na Ziemi, którego by nie spaskudził zgniły i śmierdzący oraz zakłamany i złodziejski Zachód.
    Ich domy i pałace budowali niewolnicy za pieniądze zrabowane w Ameryce Płn, w Afryce czy Azji.
    Jak do tej pory, to tylko Rosja, czyli Wschód, był w stanie się im oprzeć, choć nie zawsze do razu skutecznie.
    Zachód fałszuje dane, ustanawia tzw. standardy mające mu służyć i wmawia ludziom swoją przewagę nad wszystkimi innymi. Ale jest dokładnie odwrotnie!
    Babuszka, mająca drewniany domek na Syberii, posiadająca własny, warzywny ogródek, krowę dającą smaczne mleko i 100 rubli renty jest bogatsza od Amerykanina, mieszkającego w domu z kanciaka obitego dyktą – kupionego na kredyt spłacany do końca życia, pracującego 360 dni w roku – reszta to urlop! :))))) – i żywiącego się śmieciem z supermarketów.
    Ale nam się wmawia, że to Amerykanin jest tym wybrańcem losu. On jest losu co najwyżej ofiarą.
    Patrzeć i rozumieć musimy się nauczyć. Zatkać uszy, żeby kłamstwa nam mówione nie wchodziły do naszych głów, i patrzeć co jest. Oczu nie daje się tak łatwo oszukać jak uszy. Oczy widzą to, co jest. Uszom można mówić dowolne rzeczy nie oparte na niczym konkretnym.

    Rosja ma potencjał duchowy i dlatego będzie przewodzić światu. Zachód jest już skończony i dlatego chce na koniec naniszczyć i nadewastować, naszkodzić i namordować ile się da.
    Na szczęście my, Słowianie, nie musimy w tym demonim tańcu uczestniczyć.

    Lubię to

  26. Uzurpator KRYMINALISTA Turczynow z Kijowa nazywający siebie fałszywie „prezydentem ukrainy” oraz UZURPATOR terrorysta Jacyniuk POPYCHADŁO żydów z Waszynktonu/Brukseli nazywający siebie „premierem ukrainy” wydali POLECENIE użycia swojej sformowanej banderowsko-nacjonalistycznej Gwardii Narodowej czyli WOJSKA przeciwko CYWILOM narodowości rosyjskiej ZABIJAJĄC ich w miejscowościach Славянск, Краматорска, Мариуполь, Донецк itd.
    Takich ZBRODNI się nigdy nie dopuścił legalnie konstytucyjnie wybrany Prezydent „ukrainy” Janukowicz.
    Wszystko wygląda na to, że żydo-ukraińscy kryminaliści Turczynow i Jacyniuk na całego rozpoczęli WOJNĘ DOMOWĄ na tzw. geograficznym pojęciu „ukraina” bo faktycznie to takie państwo politycznie już NIE istnieje.
    Należy pilnie obserwować jak no wszystko zareagują rodziny zabitych Rosjan zamieszkałych w Federacji Rosyjskiej oraz władze na Kremlu w Moskwie:

    Lubię to

  27. Jeśli władze kijowskie nie zrezygnują z operacji pacyfikacyjnych przeciwko własnemu narodowi na wschodzie kraju, to Rosja będzie musiała zwołać pilne posiedzenie Rady Bezpieczeństwa ONZ. Oświadczył to w telewizji rosyjskiej przedstawiciel Rosji w ONZ Witalij Czurkin.
    Za Głosem Rosji
    ——————————-
    No a zachód bardzo ale to bardzo się tego przestraszy

    Lubię to

  28. Kijowskie nacjonalistyczne radykalne władze próbują wywołać na Krymie sztuczną suszę i w dosłownym sensie zadusić półwysep pragnieniem. Dokładnie tydzień temu, na bezpośrednie rozporządzenie junty w Kijowie zostały zablokowane bramy Kanału Północno-Krymskiego, zapewniającego półwyspowi do 85% wód na potrzeby rolnictwa. Obecnie kanał prawie całkowicie wysechł. Zostało to zrobione bez względu na to, że Krym regularnie płaci za wodę z Dniepru. Teraz jest po prostu zrzucana do Morza Czarnego. Po raz ostatni w regionie robili to nazistowscy okupanci w latach II wojny światowej.
    Za Głosem Rosji

    Lubię to

  29. Nana
    Grafenu nie wynaleźli Polacy, To jest dosyć stary zachodni wynalazek. Nie wynaleźliśmy też niebieskiego ani zielonego lasera
    Technologie to kupowaliśmy my od zachodu a nie odwrotnie. To jest niestety faktem.
    Nasza syrenka, czy polonez nie równał się do audi, opla, BMW czy mercedesa, chociaż dyr. FSO porównywał poloneza do volwo czym rozśmieszył naszych ówczesnych dziennikarzy
    Nie my też jesteśmy dziś właścicielami fabryk w Niemczech, Francji Włoszech, lecz odwrotnie.
    To nie oni pracują u nas na zmywaku, lecz my u nich

    Lubię to

  30. nana
    „i cokolwiek wymyślimy/stworzymy lepszego niż ma Zachód, to oni natychmiast to sobie przywłaszczają.”
    Uwagi we wlasciwym kierunku ale czy nie nalezaloby pojsc dalej w ustalaniu co jest najwazniejsze. Dogmatem naszej kultury jest to, ze sztuczna technologia to cos wyzszego. Nawet ges zyje wsrod technologii tyle, ze naturalnej. Wylegla sie z „komputerem”, ktory jej wskazuje, ktora rosline nalezy skubnac a ktora nie itd. Gdy pierwsi handlarze w Afryce dawali szklane paciorki murzynom w zamian z kosc sloniowa to przez porownanie dawali im wytwor wyzszej techologii za pospolita kosc. Aby wzniesc sie na wyzyny tamtamy oznajmily swiatu nad rownikiem, ze nalezy wytwarzac szkielka aby sie liczyc. Dzisiaj siedzimy przed telewizorem jako konsumenci, tworcami sa inni. Czy ubogie dzieci opowiadajac sobie bajki karlowacieja bez technologii czy dzieje sie odwrotnie – staja sie tworcze, zamiast pasywnosci staja sie aktywne. No tak ale dzieki technologii mozna dostac sie na ksiezyc a bez niej to jest niemozliwe. Kto wie a moze to jest mozliwe tam gdzie nie ma monopolu maszyny. A moze wrodzone i nadprzyrodzone sily moga przenies nas na inne planety. Cos w tym musi byc, skoro aniolki maja skrzykla dla przypomnienia, ze nie tylko ptaki maga fruwac.

    Lubię to

  31. „To spowodowało, że kraje zachodnie zmuszone były zrezygnować ze “swoich” kolonii, państwa afrykańskie się podnosiły z biedy i stabilizowały” – imperia kolonialne zostały celowo rozmontowane przez banksterów, do tego celu służyła między innymi II wojna światowa która te kraje osłabiła, po czym wciągła w serię wojen kolonialnych, ale to zostało zrobione po to aby nie było żadnej ewentualnej konkurencji dla stworzonego i nowo wypromowanego żandarma światowego – USA, przetestowanego w boju w I i II wojnie światowej, po prostu w momencie osiągnięcia pełnej gotowości bojowej banksterzy nie potrzebowali już mało wydajnych, z ograniczonymi możliwościami, kosztownych imperiów kolonialnych więc je zlikwidowali. Oczywiście wcale tak naprawdę nie mieli zamiaru dać niepodległości krajom które z takim trudem musieli podbijać, więc je zwasalizowali, wywołali szereg konfliktów plemiennych, wojen domowych, kolorowych rewolucji, zamachów stanu, rebelii, osadzili marionetkowych dyktatorów, uzależnili kraje od zachodniej „pomocy” humanitarnej, wyniszczyli ich powstające z kolonialnej grabieży gospodarki przy pomocy międzynarodowych korporacji, banków czy instytucji finansowych, wywołali celowo głód, faszerują ich również zatrutymi szczepionkami wywołującymi masowe epidemie. Tak naprawdę Afryka nigdy nie wydostała się z panowania kolonialnego, poza małymi wyjątkami, w Afryce jedynie zmieniono formę kolonializmu. Dodatkową katastrofą dla tych krajów był upadek ZSRR, bo to spowodowało że zachód może się czuć bezkarnie na terenie Afryki, a tak musieli się liczyć z ZSRR, ale rośnie im nowy konkurent w postaci Chin które inwestują coraz więcej w Afryce co powoduje że interesy anglo-amerykańskiego establishmentu są zagrożone i dlatego bombardują i destabilizują między innymi te kraje afrykańskie z którymi Chiny mają największe interesy. Dodatkowo powiem że w 1974 roku zbrodniarz Kissinger opracował politykę powstrzymywania rozwoju gospodarczego Afryki(NSSM200. Skutki globalnego wzrostu populacji dla bezpieczeństwa USA). Niekontrolowany i prawdziwy rozwój gospodarczy tego kontynentu mógł być zagrożeniem dla interesów anglo-amerykańskich(czytaj:banksterskich), byłby zagrożeniem dla ich dominacji na kontynencie, bo odciął by banksterskich pasożytów między innymi od darmowych surowców czy ziemi pod uprawy oraz taniej siły roboczej a przy okazji zmusiłby ostatecznie tych przeklętych skurwysynów do opuszczenia tego kontynentu a przy okazji Afryka mogła prześcignąć w rozwoju zachód a to było niedopuszczalne dla anglo-amerykanów wspomaganych przez żydo-banksterów z Wall Street i Londynu i przeszkodziło by to ostatecznie w budowie globalnego super państwa.

    Lubię to

  32. Ciekawe rozwazania ( w postach),ciekawe stwierdzenia i fakty ,no i „WSPANIALA ROBOTA ADMINA”.
    Czlowiek podpisujący się „nana”,
    po raz drugi bije TOBIE brawa (choć wcześniej stwierdzila/stwierdził ,ze tego nie oczekuje,co uważam za przesadna skromność „artystyczna”) za trafność ocen i ogromna spostrzegawczosc tego co się wokół nas dzieje !
    Z TWEJ OCENY RZECZYWISTOSCI BIJE PRAWDA,ktorej nie można podwazyc ,
    ZACHOD NISZCZY WSZYSTKO CO WSCHOD ZBUDUJE,ta demolejka trwa od wiekow !

    Madrych i odwaznych ludzi dziś taka mało, za to płochliwych,chytrych i pyszalkow bez liku.
    Zostawmy ich wraz ze swymi przywódcami,adminami,ojcami duchowymi ich losowi.

    Na nic się zda walenie glowa w sciane placzu,dzis POTRZEBA LUDZIOM GLODU by zrozumieć,ze drugi mozg znajduje się w układzie pokarmowo-trawiennym !

    Ja „bedac w USA nie wiem kto i jak w Polsce jabłkiem handluje” ,mało tego,ktos wmawia mi na sile,ze się myle a „ON WIE LEPIEJ” . Już samo to swiadczy o osobowości takiego człowieka,czlowieka,ktory/ten typ nigdy nie przyzna ci racji.

    To odwieczny „dialog” (polecam oceny prof.ks. W.Chrostowskiego)z Zydami i Niemcami – oni wiedza lepiej, „sa madrzejsi,wybrani i PRZEBRANI za roznych „wiecheckich”,za kowalskich,podleckich i nowakow ,co gorsza ich słudzy sa jeszcze bardzo ale to bardzo NADGORLIWI – przeciez za to im placa ,oni z tego zyja i to calkiem dobrze.

    WLASCIWE ROZPOZNANIE TO SUKCES W WALCE ,TO DROGA DO WYGRYWANIA WSZELKICH BITEW/ WOJEN – wie o tym każdy madry zolnierz dowodca.
    Także tych na „polskich” portalach ,na forach dyskusyjnych.

    SMUTNO MI BOZE !

    Lubię to

  33. Bank-sterow mogą zniszczyć tylko ich użytkownicy/uslugobiorcy !

    Dlaczego do nich leziesz TY lub INNY / INNA NIE-ZYDZIE ???

    NIE IDZ DO ZYDA i wcale nie stanie ci się bida !!!

    Zyd może tylko „paso-zydowac” na nie-zydzie !!!

    Lubię to

  34. No i widzę, że mocno podpadłem Gutkowi.
    Ale to nic, ma prawo wiedzieć lepiej co się w Polsce dzieje.

    Nana tak zdecydowanie i negatywnie może określać zachód jedynie osoba, która tam wiele lat mieszkała, lub mieszka nadal. Nana, mam rację czy się mylę, mieszkasz lub mieszkałaś na zachodzie?
    Co o ,,bliskim końcu ameryk”‚ powiedziałby nam Roman K. od lat tam mieszkający i mający chyba niezgorsze w tym temacie rozeznanie
    Będzie ten koniec, czy dalej będzie trwała i podbijała świat?

    Lubię to

  35. Wróćmy do tematu zasadniczego „Prawdziwy cel destabilizacji Ukrainy” (czyli kraju „u kraja (łac. ‚limes’) Cywilizacji Łacińskiej, tak uwielbianej przez MSK.

    Mike Whitney – niewątpliwie komentator anglosaski – tak tę sprawę przedstawił 15 kwietnia, w dzień po spotkaniu USA-UE-FR i „hunta kijowska” w Genewie:

    http://www.unz.com/mwhitney/is-putin-being-lured-into-a-trap/

    (…)

    The overriding goal of US policy in Ukraine is to stop the further economic integration of Asia and Europe. That’s what the fracas is really all about. The United States wants to control the flow of energy from East to West, it wants to establish a de facto tollbooth between the continents, it wants to ensure that those deals are transacted in US dollars and recycled into US Treasuries, and it wants to situate itself between the two most prosperous markets of the next century. Anyone who has even the sketchiest knowledge of US foreign policy– particularly as it relates to Washington’s “pivot to Asia”– knows this is so. The US is determined to play a dominant role in Eurasia in the years ahead. Wreaking havoc in Ukraine is a central part of that plan.

    Retired German Air Force Lieutenant Colonel Jochen Scholz summed up US policy in an open letter which appeared on the Neue Rheinilche Zeitung news-site last week. Scholz said the Washington’s objective was “to deny Ukraine a role as a bridge between Eurasian Union and European Union….They want to bring Ukraine under the NATO control” and sabotage the prospects for “a common economic zone from Lisbon to Vladivostok.”

    (…) the US does not want any competitors, which we can see from this statement by Paul Wolfowitz which evolved into the US National Defense Strategy:

    “Our first objective is to prevent the re-emergence of a new rival, either on the territory of the former Soviet Union or elsewhere, that poses a threat on the order of that posed formerly by the Soviet Union. This is a dominant consideration underlying the new regional defense strategy and requires that we endeavor to prevent any hostile power from dominating a region whose resources would, under consolidated control, be sufficient to generate global power.”

    This is the prevailing doctrine that Washington lives by. No rivals. No competition. We’re the boss. (…)

    Whitney kontynuuje:

    There’s no sense talking to people who don’t want peace. It just makes them look like they are being sincere, when they’re not. Obama and Co. don’t want peace. They want regime change. They want to weaken and dismember Russia. They want to reduce Moscow’s influence over energy-dependent states in Europe by disrupting the flow of gas through Ukraine. And they want to create a justification for carrying out their imperial agenda, which means they need to make Putin look like a dangerous aggressor. The coup government’s crackdown on ethnic Russians in Donetsk and Kharkiv could lead to a Russian intervention which would provide the justification that Washington is looking for. However painful it is for Putin to watch Russian speaking Ukrainians get beaten and perhaps killed by Nazi thugs and foreign mercenaries dressed up as Ukrainian Security Forces, he should avoid sending in the troops. It’s a trap. (like Afghanistan 35 years ago).

    Nawet słabo znający „język Panów” czytelnicy WPS mogą sie zorientować o co Mike Whitney chodzi. Mianowicie o przecięcie rozwijających się kontaktów Rosji z Unią Europejską i zrobienie z niej AGRESORA tak jak to zrobiono 35 lat temu w Afganistanie.

    A co ja w takim przypadku bym radził?

    Starać się przypomnieć Ukraińcom – zwłaszcza tym najbardziej patriotycznym w sensie komercyjnym (patrz wykład Edwarda Hodosa) – że tzw. Nową Rosję, czyli obwody na wschodzie oraz południu Ukrainy, od Charkowszczyzny, Donbasu, Zaporoża aż po Odessę – otrzymali on jak DAR W. I. LENINA w roku 1922. A jak „ukraińscy patr-idioci” powalili posągi tego WODZA KOMUNISTYCZNEJ REWOLUCJI, nie tylko w Kijowie, ale i w innych miastach Centralnej Ukrainy, to winni przyjąć do wiadomości, że i z Nową Rosją trzeba się im pożegnać: Żydo-banderowska Ukraina ma zostać bowiem „przedmurzem Państwa/Miasta Boga pod nazwą USA”. Dokładnie tak jak to się stało w Polsce przed 25 laty: sponsorowana przez CIA „Solidarność” w Gdańsku zlikwidowała napis „im. Lenina” nad miejscową Stocznią, a wkrótce po tym zlikwidowano i tę stocznię, mogącą być konkurencją dla stoczni południowo-koreańskich. A w Nowej Hucie w Krakowie, gdzie pospiesznie usunięto pomnik Lenina, też bardzo szybko „zminiaturyzowano” tamtejszą, powstałą w ramach Planu 6-letniego i rozbudowaną za Gierka, największą w Centralnej Europie Hutę im. Lenina (z czego ja po części jestem zadowolony, bo obecnie mniej ona zatruwa Kraków swymi wyziewami; ale za to zagracają nam Kraków niemożebnie uwielbiane przez lud samochody, w znacznej mierze też japońsko-koreańskie).

    Lubię to

  36. Roman Kafel ?
    O ten to zna i wie wszystko .
    Nie będę go ocenial ,bo przecież się znamy
    i obaj od cwiercwiecza w USA mieszkamy

    Obaj znamy jezyki polski i angielski
    obaj wiemy gdzie diabel,
    także „szmul anielski” !

    Wzielo mnie dziś na „wierszowanie ”
    choć
    „kysym” z Przemysla nie jestem.
    Roman w Texasie,ja w Georgii,
    ktoś inny nad Dniestrem.

    Powiadaja – Ameryka to dla byka,
    przekonali się ludzie ,
    ten sluga i inny agent,
    jeszcze inny – nie rusza się w budzie !

    Na portalu u „wiernych Polsce suwerennej”
    dziś przez szmuli i szwabow od durni przejętej.
    pisza wszyscy co deko choć rozumu maja
    Zydom,Niemcom ,Murzynom wcale się nie daja .

    Dzis ,tu w Ameryce Obama nam rzadzi
    NOBLISTA nam tu zycie odpowiednie urzadzil.
    Daje wszystko co tylko dac może ,
    oby tylko dal pokoj ,dopomóż mu Boze !

    Nie podpadłeś wierny nasz adminie ,
    mnie i innym ,ani tez żydowskiej gminie.
    Robisz wszystko ,co możesz,na co masz ochote,
    zachowaj na zawsze POLSKA DOBRA CNOTE !

    PLEASE !
    BARDZO PROSZE,SLUZ NAM POLSKA MOWA,
    Gdy przyjdzie potrzeba ,zajmij się tez WDOWA .

    dziadek Gutek dla potomnych

    Lubię to

  37. Zgadza się ,Panie Doktorze Marku G. tak co do Lenina jak i wcześniej Marksa i Engelsa ale pozwole sobie zauwazyc choć prostaczkiem jestem,ze wlasnie na Leninie poznano się …nad Dniestrem , w Polsce to tak jakos cichcem przeszlo !

    Nie warto sobie dziś zaprzatac glowy „wodzami rewolucji” ,dzisiaj trzeba zajac się
    SPRZATANIEM WIOSENNYM POLSKI !

    Ja wlasnie czekam na to kiedy to LUDZIE WYBITNIE WYKSZTALCENI chwyca nie tylko za pioro/klawiaturę ale za normalna miotle i wymiota SZMULI nie tylko z Krakowa (całego) i Zakopanego ale z całej Polski !!!

    Jestescie gotowi ?

    Filozof lubelski J.Palikot zalozyl partie (TR czy jak jej tam) a Pan Panie Marku na co czeka ?

    Z takim bagażem wiedzy i doswiadczen oraz wspinaczki gorskiej ( o innej nie wiem) Pan nie tylko szmuli i ich jahwe może „wymieść” z Polski ale i Komorowskiego nauczyciela niższych szkol,zastapic w palacu,bo na doradcę jego (jak „naleczowe rody”) to chyba by sie Pan nie zgodzil ?

    Znowu Pana wywolalem do tablicy ,zresztą uczniom to wolno nawet tym od „szawla/pawla”.

    PROSZE !
    Startowac MADRZY LUDZIE DO WYBOROW !
    Dosyc już rządzenia Polska przez glupkow /sługi slug !!!

    FILOZOFIA NAPRZOD MARSZ !

    Lubię to

  38. Czytaj dalej: http://polish.ruvr.ru/news/2014_04_26/Amerykanin-podarl-swoj-paszport-zeby-pozostac-w-Korei-Polnocnej-2497/ – coś musi być mocno nie tak z juesejem skoro nawet „amerykanie” uciekają do „totalitarnej” Korei Północnej, widać przejadł się im banksterski kapitalizm.
    Po za tym jeśli chodzi o zachód to należy rozróżniać społeczeństwo zachodnie od „rządzących” zachodem, bo to nie to samo, interes „rządzących” krajami zachodnimi nie jest tożsamy z interesem społeczeństw zachodnich. Społeczeństwa zachodu są takim samym narzędziem jak i my, mięsem armatnim w banksterskich wojenkach, tanią siłą roboczą, niewolnikami i wcale nie maja się lepiej jak się niektórym zdaje. Są tak samo wyzyskiwani, gnojeni, szabrowani, traktowani jak my, na zachodzie od bardzo dawna nie rządzą mieszkańcy zachodu, tylko banda koczowników oraz banda ich najemników, ci ludzie mają w dupie społeczeństwa krajów zachodnich, budują swoje imperium po trupach nawet swoich własnych obywateli, jeżeli ktoś myśli że robią to po to aby ludziom zachodu żyło się lepiej to jest głupi, oni robią to po aby sami mogli żyć wygodnie. W niedługiej przyszłości pozbędą się większości ludności na świecie a przynajmniej jej połowy a resztę zachipują i zamienią w bydło robocze, czy myślicie że społeczeństwa zachodnie potraktują lepiej? W żadnym wypadku, oni pierwsi pójdą do piachu, pierwsi zostaną chwyceni za mordę, zachipowani, wtrąceni do obozów koncentracyjnych, zamienieni w niewolników, banksterzy nie będą mieli wobec nich żadnej litości, dopiero potem przyjdzie taki los na resztę podbitego przez nich świata. Tak że jak ktoś ma rozum to niech spieprza z tamtąd gdzie pieprz rośnie, gdziekolwiek byle jak najdalej, bo za niedługo może nie być takiej możliwości a naiwni obudzą się z ręką w nocniku.
    Dla mnie osobiście upadek anglo-amerykańskiego imperium jest faktem, kwestią otwartą pozostaje jakie skutki będzie miał ten upadek, co będzie efektem tego upadku, bo to nie jest pewne, możliwe że banksterzy ten upadek zaplanowali i jest im na rękę, może być częścią planu wywołania „odpowiednio wielkiego kryzysu” nie tylko finansowego, totalnego chaosu gdzie ludzie się nie połapią o co chodzi, banksterzy odczekają wtedy odpowiednio długo aż „narody świata zaakceptują Nowy Porządek Świata”.

    Lubię to

  39. Gutek napisał coś, czego nie w pełni rozumiem:

    „pozwole sobie zauwazyc choć prostaczkiem jestem,ze wlasnie na Leninie poznano się …nad Dniestrem , w Polsce to tak jakos cichcem przeszlo”

    Nad Dniesterm obecnie dominuje samozwańcza Republika Naddniestrze, którą żelazną ręką trzymają rosyjscy komuniści (jednego z nich poznałem osobiście) a i symbol tej RN jest całkowicie komunistyczny, skopiowany z czasów ZSRR dla całej Mołdawii – http://pl.wikipedia.org/wiki/Naddniestrze (W samej Mołdawii, po drugiej stronie Dniestru, rządy partii komunistycznej udało się obalić dopiero w 2009 roku za pomocą tzw. rewolucji kolorowej – i dopiero wtedy UE mogła zacząć czynić podchody mające na celu kolonialne „stowarzyszenie” tego, sztucznie zubożonego, po 1991 roku, kraju z Unią Europy.)

    Za to nad górnym Dniestrem panują obecnie tzw. neobanderowcy, oczywiście nienawidzący Lenina, Rosjan oraz Polaków, których usilnie chcieli oni eksterminować w okresie gdy częściowo mieli tam władzę za czasów Hitlera. Wywózka „naddniestrzańskiej” antykomunistycznej elity polskiej w roku 1940 za Ural, wymuszona zbliżającą się wojną z Niemcami, częściowo uratowała tamtejszych Polaków od banderowskich mordów – nie zapominajmy że i Wandę Wasilewską UPA chciała zamordować we Lwowie w 1940, zamordowano wtedy, strzelając przez drzwi, jej ówczesnego męża. W sumie to „anty-leninowscy” Ukraińcy wymordowali kilkunastokrotnie więcej Polaków niż tzw. bolszewicy a nawet i Niemcy – począwszy od spalenia w stodole blisko stu jeńców wojennych 4 pułku Strzelców Podhalańskich 22 września 1939 roku.

    Lubię to

  40. Widzę że już ktoś wpisał do żydo-wiki w tradycyjnym dezinformatorskim, bezczelnym stylu takie coś: „18 marca 2014, po tym jak samozwańcza, nieuznawana międzynarodowo Republika Krymu zdecydowała o wstąpieniu do Federacji Rosyjskiej, parlament Naddniestrza zwrócił się z taką samą prośbą do parlamentu rosyjskiego”
    A tego że „władza” w Kijowie jest samozwańcza i że zdobyła władzę siłą za banksterskie pieniądze oraz że posiada nikłe poparcie społeczne to dezinformatorzy z żydo-wiki nie widzą.
    A po za tym co ich obchodzi że Republika Krymu jest nieuznawana międzynarodowo, ważna jest wola mieszkańców Krymu a nie bandy zachodnich marionetek politycznych i figurantów oraz widzimisie żydo-ONZ.

    Lubię to

  41. Adm, owszem, mieszkałam za granicą jakiś czas. Do tamtych ludzi praktycznie nic nie mam. Chodzi mi raczej o kolektywne postrzeganie. Oni nas postrzegają kolektywnie jako gorszych, no to ktoś musi dać temu odpór. No to daję ja. Dla równowagi.

    Przemex, oczywiście, zachodnie społeczeństwa też są tylko wykorzystywane przez demony, ale w razie co, to by nas te zachodnie społeczeństwa tym demonom rzuciły na żer bez mrugnięcia okiem. Więc nie ma szans, byśmy z tymi zachodnimi społeczeństwami mogli się zakolegować jak równy z równym. Bo co to znaczy „równy” my rozumiemy, ale oni nie.Są przez demony zakodowani inaczej, na pogardę dla nas. Rzecz jasna, nie wszyscy w 100%, ale tych kilka wyjątków niewiele może nam w razie co pomóc. Musimy zjednoczyć się wśród swoich. U nich byle robol czuje swoją wyższość nawet nad naszym inteligentem. Jako przykład podam, że gdy Polak rozmawia w języku dla siebie obcym, obowiązującym w danym kraju, to taki autochton nie uważa wcale, że Polak zadał sobie trud i potrafi się porozumieć, lecz traktuje to z pogardą, że niby Polak musiał się nauczyć, a on sam nie i przez to jest lepszy.Polak znający np. dwa języki: ojczysty i obcy, jest według nich gorszy, choć taki autochton zna tylko jeden, swój ojczysty. No, mają pomerdane w głowach i tego się nie zmieni. A także nie ma po co tego zmieniać.

    Ja jestem zadowolona, że na tym Portalu możemy wymieniać się informacjami i myślami. Nie chodzi przecież o to, co kto pisze, ale o to, co można na tym indywidualnie skorzystać.

    Lubię to

  42. To jest oczywiste że anglosasi rządzeni przez syjonistyczne żydostwo uważają nas za rasę gorszą i to nie od wczoraj a od bardzo dawna czemu dawali wyraz już wielokrotnie, choćby w czasach kiedy papiestwo dominowało w Europie i urządzało wyprawy krzyżowe również na tereny słowiańskie w których masowo uczestniczyło „rycerstwo” z zachodniej Eurojudei czy choćby zakon „Krzyżacki” czy w XX wieku finasując nazizm którego największą ofiarą byli Słowianie. Zresztą nie tylko Słowian uważają za gorszych, patrz co robili na innych kontynentach z indianami, aborygenami czy innymi ludami rdzennymi zamieszkującymi te kontynenty uzasadniając to „misją cywilizacyjną”, „ewangelizacją”, „chrystianizacją” czy jeszcze w inny sposób, ta gówniana „rasa panów” za to zapłaci. Juz teraz narzekają że zalewają ich imigranci z „byłych” kolonii, a jak sie podbijało, wyzyskiwało, kradło, mordowało, grabiło, nawracało na siłę, niszczyło kulturę i tradycję innych ludów a obecnie się destabilizuje te kraje, wyniszcza wojnami domowymi czy rewolucjami to było i jest dobre? Ale imigranci są beee.

    Lubię to

  43. markglogg
    Mike Whitney bez wątpienia trafnie zauważa, że Ameryce żadna konkurencja nie jest na rękę, żadna Euro -Azja od Lizbony do Władywostoku, natomiast Ukraina jako miejsce tranzytu rosyjskiej ropy jak najbardziej. Mając Ukrainę i jej rurociągi USA mogłaby wymusić handel ropą za dolary
    I to może być jeden z ważniejszych powodów atak za pomocą majdaniarzy. Drugi to oczywiście osłabianie Rosji

    Lubię to

  44. No wierzmy w ten zachód jak wierzyliśmy czasie powstania pomagajmy Ukrainie finansowo jakby w Polsce nie nie było na co wydać a zachód ma nas już gdzieś dzisiaj minister nasz rolnictwa mówił ze kraje uni już dogadali sie z Rosjanami i wysyłają swoje mięso a my nic o tym nie wiedzieliśmy wiec gdzie jest solidarność unijna a moze tak zacząć dbać o interesy swojego kraju doskonale wiemy co bandy ukraińskie robiły w czasie wojny zPolakamizeby nie było tak ze w tym konflikcie Ukrainy zRosja zostaniemy my Polaczki a resztę w zamiast za swoje interesy ucieknie a my najbardziej na tym ucierpimy minister Kopacz powinna sie na tym zastanowic

    Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s