To jest spiskowa PRAKTYKA DZIEJÓW


Zauważyliście państwo jak się u nas rozpogodziło, jak słonecznie i błękitnie na niebie i wokół nas.

Za sprawą obu naszych promieniejących Pań, które w dbałości i zabiegach o wyborców nieba nam chcą przychylić, chmurki rozpędzić, troski odsunąć, a nade wszystko zadbać o stan naszych portfeli i dobre samopoczucie.

Minimum dwanaście złotych na godzinę jako najniższa stawka uposażenia, koniec z umowami śmieciowymi i podatek tylko dziesięć procent.

Zarobimy dwanaście złotych, zapłacimy jedynie jeden złotych i dwadzieścia groszy podatku.

Rozkosz i bajka.

Jak to dobrze, że mamy demokrację, a w niej co rusz (co cztery lat) wybory miedzy platfusami i pisiorami.

Wspaniałe stulecie się nam zapowiada, zupełnie jak w filmie piszą tytuł Wspaniałe Stulecie a podskórnie walka na noże, gorzej na brzytwy się toczy. Właśnie poległ wielki wezyr Ibrachim Pasza, coś jak u nas z Bulem Komorowskim, który musiał odejść. Z resztą nie on jeden, bo przecież i nasz wielki wezyr od finansów i podatków, może nie tyle pasza co profesor Balcerowicz, a i Rostowski też odeszli.

Na dodatek i o emerytach też obie Panie ( sułtanki w Wspaniałym Stuleciu) u nas tylko premierzyca i kandydatka na premierzycę pamiętają i szczodrą ręką dają obiecanki dodatkowo ze skarbca po dwieście złotych.

Dwie stówy to niebagatelna kwota. Jakby nie liczyć, to chyba coś tak z dziesięć półlitrówek ,,Złotej Gorzkiej” z monopolowego. Można się urżnąć do nieprzytomności i to po wielekroć.

Nowy Pan prezydent oznajmił, ze chciałby by Polacy wrócili z emigracji. A ktoś tam w Internecie napisał, że prezydent to faktycznie Pre Żyd end. Z nauki języka  angielskiego jedynie wiem, że end oznacza koniec.

Ale czyj to miałby być koniec tego nie staram się dociekać, bo być może ten kto to napisał miał na myśli koniec Platformy, albo może koniec ,,genialnego” ( według byłego premiera Marcinkiewicza) polityka PiS niejakiego Jarosława Mądrego.

Czy Polacy wrócą z emigracji?

Tego też nie wiem. Bo i powroty są trudne i niełatwe nawet jak czekają na tego emigranta tułacza półtora miliona obiecanych nowych miejsc pracy. Kto to obiecał, już nie pamiętam, wiem tylko, że któraś z pań. Ale czy warto jakiekolwiek obiecanki z gorącego okresu przedwyborczego pamięta/

Nie warto.

Ale na wybory warto chodzić, bo w końcu mamy wybór między jedną a drugą panią no i miedzy tymi wszystkimi wspaniałymi obiecankami cacankami.

Bo jak napisał husarz33

To jest spiskowa PRAKTYKA DZIEJÓW. Żadna teoria. Amen

42 uwagi do wpisu “To jest spiskowa PRAKTYKA DZIEJÓW

  1. Ale na wybory warto chodzić, bo w końcu mamy wybór między jedną a drugą panią no i miedzy tymi wszystkimi wspaniałymi obiecankami cacankami.
    Minimum dwanaście złotych na godzinę jako najniższa stawka uposażenia, koniec z umowami śmieciowymi i podatek tylko dziesięć procent.
    Czy Polacy wrócą z emigracji?
    To jest spiskowa PRAKTYKA DZIEJÓW. Żadna teoria. Amen

    ” Szanowny” Adminie.
    Naprodukowałeś bzdetów, które nic nie mają wspólnego z ekonomią bez lichwy i podatków.
    Czy jesteś z tego zadowolony?
    Te wszystkie obiecanki gruszek na wierzbie w wydaniu PO, PiS itd. są parszywym szwindlem obliczonym na naiwność „nadstawiaczy drugiego policzka”.
    Twierdzenie o bezrozumnym pomyśle ” odebrania bankierom monopolu” są mocno przesadzone.
    Kwestią czasu jest to – czy pomysł stanie się REALNY.

    Polubienie

  2. husarz33
    dobra nowina
    Nie tylko obiecują obniżenie nam Polakom podatków, ale też obłożenie banków ( czytaj lichwy) podatkami. Czyli idzie wszystko po twojej myśli, a być może zgodnie z twoimi żądaniami.
    W następnej kadencji startuj na prezydenta by dokończyć dzieło i wprowadzić swoją konstytucję.
    Twoje szanse rosną jak na drożdżach.

    Polubienie

  3. Adminie.
    Ty mi tu nie (…)
    Dobrze wiesz, że te obiecanki gruszek na wierzbie – to same bzdety.
    Ale ja mam zawsze plan awaryjny – dlatego nic ci nie przekaże, bo uważam cię za zdrajcę.

    Polubienie

  4. Ad. Quetzalcoatl zwanego Husarz33

    Szanowny Panie – to ja, bardzo poproszę, o tę jedną smaczliwkę, z tej wierzby i nie pogardzę też, bergamotkami albo faworytkami (czytaj klapsa). Co do reszty, proszę kuć żelazo, póki gorące i ogromnie się starać, nie zasypiać gruszek w popiele!

    Serdecznie pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

  5. Jak czytam dyskusja tutaj „wre” i aby zasilić admina dostałem „polecenie sluzbowe” ratować portal zakopiańsko-olsztyński ,wiec jestem .
    Brac się bolszewiki za robote a nie przed „uchodźcami” się chowac .
    Tu powinno być co najmniej 10 postow na godzine od jednego zarejestrowanego forumowicza !
    Za co do cholery wam placa ???
    O babach zakladaja temat a to tak jedna jak i druga „upudrowane” i wygładzone kamera bablaja co im nakaza .
    Zobacz taka z bliska ,a jesc ci się odechce .

    Polubione przez 1 osoba

  6. Zobacz taka poslanke Muche ,od razu cos ci tam drgnie.
    Co raz czesciej ja pokazuja dla publiki ,pewnie ten amerykański tvn się w niej zakochal ,jak w Tusku,ktory podobna z sobą zabral na saksy ,no i obra-duja w jewropie.

    Polubienie

  7. „na wybory warto chodzic …..” – czego kogo ?
    Co to miss autobusu czy pociągu ma być wybrana ???

    Co do wyborow parlamentarnych w Polsce to tym razem będzie taka frekwencja jak w ostatnim referendum ,chyba ze przekroczy 8 % z kutasikiem.

    Na kogo glosowac na jedne i te same rody szmuli,szwabow,bolszewikow ?

    Dobrze ,ze po Mazowieckim zrezygnowal ,pewno geny ma po mamie.

    Polubione przez 1 osoba

  8. husarz33
    To ja cię już tu na kolejnego prezydenta zaczynałem promować potwierdzając to co napisałeś, że …To jest spiskowa PRAKTYKA DZIEJÓW
    licząc w cichości ducha, że ja także przy tobie czegoś się dorobię, jakieś stanowisk,o już nie mówię doradcy, ale choćby odźwiernego pałacu namiestnikowskiego, albo nadwornego ciecia, a ty szanowny husarzu33 mnie za zdrajcę uważasz.
    Ale przeboleję i tą porażkę, wybaczę – bo nie wiecie co czynicie.
    Zenuś- zmartwychwstały, cieszymy się z twojego powrotu. Co słychać u APA-czów, pilna pomoc Polsce potrzebna bo od Turków znów zagrożenie chrześcijaństwa nadciąga i Europę zaczyna zalewać.

    Help! Wołamy!!!
    Bo sami rady nie damy.

    Polubienie

  9. Ha,ha,ha – ty stary zbereźniku kilku kontynentow ,pomocy wzywasz a sam na kon nie siadasz,szabli nie dobywasz, tylko ze starszych od siebie sie nabijasz jakim jest polski dzielny husarz33 który tyle czasu pracowal nad Konstytucja a teraz nie ma kto mu z Polek i Polakow pomoc wdrozyc ja w Polsce ???

    Taaaa, stonka i szarancza zalewa jewrope i co ,masz w Olsztynie chociaż wiadro wody dla/na nich,
    ,jak tym leniwcom masz zamiar pomoc i powstrzymać POTOP ISLAMSKI ???
    Tesciowa,(zone pewno w piwnicy trzymasz)corke i synowa sa ci w stanie zgwalcic ,bo zdrowe to i jurne byczki,a co będzie jak Kopaczowa i Szydlowa dorwia,to będą na nich jezdzic jak na kozach czy suchej oslicy ???!!!
    Co to nie wiesz jaka to rasa ruchawa ,jedz na Wegry i zobacz ile majtek przy torach pozostawiali i jak zafajdanych !
    Po to tu przybyłem by larum glosic ,RODAKOW ostrzegać przed poderznieciem im glow i wieszaniu na sztachetach,
    BIALA RASA GINIE !!!

    Polubione przez 1 osoba

  10. To ja cię już tu na kolejnego prezydenta zaczynałem promować potwierdzając to co napisałeś, że …To jest spiskowa PRAKTYKA DZIEJÓW
    licząc w cichości ducha, że ja także przy tobie czegoś się dorobię, jakieś stanowisk,o już nie mówię doradcy, ale choćby odźwiernego pałacu namiestnikowskiego, albo nadwornego ciecia, a ty szanowny husarzu33 mnie za zdrajcę uważasz.

    TAK – Adminie, bo niczego dobrego nie zrobiłeś. Przynajmniej o tym nie wiem. Pokaż to DOBRE, co ZROBIŁEŚ. To co napisałeś się nie liczy. UCZYNKI, UCZYNKI i jeszcze raz UCZYNKI się liczą.

    Polubienie

  11. Co do wyborow parlamentarnych w Polsce to tym razem będzie taka frekwencja jak w ostatnim referendum ,chyba ze przekroczy 8 % z kutasikiem.

    Na kogo glosowac na jedne i te same rody szmuli,szwabow,bolszewikow ?

    Co do frekwencji – to może się ona powtórzyć – 8% to jest tooo.
    Teraz zajmę się tym, by rozpoznać w podmiotach, które poddały się wyborczej weryfikacji – o których napiszę – na kogo warto głosować.? Być może nikogo takiego nie znajdę?
    To wtedy wdrożymy wariant B.

    Polubienie

  12. husarz33
    TAK – Adminie, bo niczego dobrego nie zrobiłeś…..

    Husarzu, ile to ja dobrych uczynków zrobiłem tego sam diabeł nie policzy., tak dużo tego było, że i w rok bym wszystkich nie wymienił. Ale ze skromny jestem to się chwalić nie będę.
    Niech się inni chwalą.

    Zenek
    ty larum nie graj, bo ktoś może pomyśleć, że to marsz pogrzebowy na Rzecząpospolitą.
    Ja Zenek mam swoje szablisko ( i kilka innych w zapasie) z dziada pradziada z tradycjami wojennymi jestem obyty ( dziadek za cara w Mandzurii japończyków bijał )

    Polubione przez 1 osoba

  13. Ad. Adm-in

    Szanowny Adm-inie – i znów mamy ogromny problem, bo Coś w US-raju, (tym razem urwało się z sarkofagu) ledwo co z siebie, zrzuciło bandaże i wytarło wszystkie balsamy, narobiło ogromnego wrzasku i nakłania Szanownych Bywalców witryny ,,Wierni Polsce”, do wszechogarniającej paniki. Czyżby to była mumia Szanownego Zenusia? Patrzcie, Szanowni Państwo, TO JEST WIELKI CUD! Szanowny Zenuś, nie przyrównując do legendy, narodził się, jak FENIKS Z POPIOŁU. A może to jest Szanowny Zenuś BIS (czytaj ZOMBI) i trzeba zamówić u jakiegoś katabasa egzorcyzmy? Szanowny Zenusiu, don’t panic, don’t panic, don’t panic! Wszystko jest u nas, pod szczególną kontrolą!

    Serdecznie pozdrawiam

    Polubienie

  14. Ad. Quetzalcoatl zwanego Husarz33

    Oj nieładnie, oj nieładnie Szanowny Panie! I ,,wyszło szydło z worka” u Szanownego Husarza! ,,Wielki wojownik” z tzw. banksterami, lichwiarzami, bankami, napisał ,,KONSTYTUCJĘ SWOJEGO ŻYCIA” i pisze że, wśród przyjaciół/doradców, NIE MA NIC ZA DARMO! Człowiek nie sypia po nocach, nie dojada, chodzi jak w amoku, i intensywnie myśli, aż głowa boli, jakby doradzić Szanownemu Panu i taka wdzięczność! Mam dylemat, czy Szanowny Pan, aby nie pobiegł przypadkiem, ,,świńskim truchtem” za bożkiem Mammonem? I nie chce mi się wierzyć że, WIELKI HUSARZ33 to przebrany ,,wilk w owczej skórze”! Amen!

    Serdecznie pozdrawiam

    Polubienie

  15. Uczniu – gdzie twój mistrz,zyje ?
    Może szawel go pokonal i dogorywa na lozu swej upadlosci ?!
    Husarza młody zostaw w spokoju,niedouczony z ciebie demon i marksista.
    Sezon ogorkowy minal ,pomidory tez się koncza.

    Polubienie

  16. co ty adminie na to ?….

    To była amatorszczyzna.
    W białych spodniach kto po zmierzchu maszeruje by obrobić chałupę zamożnego adwokata i byłego ministra.
    Nagroda za schwytanie tych dwóch frajerów też mizerna.

    Polubienie

  17. Przeciez Giertych to nie amator ale wzięty adwokat !
    I na takich się porywają ,do tego dziecko chcą mu uprowadzić ?
    Czuly punkt u ojca znaleźli ,a o matce tego dziecka cos wiadomo ?
    Nagroda jak nagroda,widocznie na więcej ojca nie stać,chyba ze matka bogatsza.
    Oby się tylko tata nie powiesil na „ramieniu wybranki” !
    Przeciez Roman Giertych znal się z Andrzejem Lepperem i …… ale to chyba nie od Stonogi wyszlo ?

    Polubienie

  18. NIE MA NIC ZA DARMO! Człowiek nie sypia po nocach, nie dojada, chodzi jak w amoku, i intensywnie myśli, aż głowa boli, jakby doradzić Szanownemu Panu i taka wdzięczność! Mam dylemat, czy Szanowny Pan, aby nie pobiegł przypadkiem, ,,świńskim truchtem” za bożkiem Mammonem? I nie chce mi się wierzyć że, WIELKI HUSARZ33 to przebrany ,,wilk w owczej skórze”! Amen!

    Ty KIKA22 – Na jakiej podstawie tak mnie dołujesz.??? Ten slogan „nie ma nic za darmo” praktykują moi wrogowie i oni to wymyślili. A ja tą ich bronią chcę ICH pokonać w boju. Moim narzędziem do walki z bandytami – to KARTA WYBORCZA – a ściślej REFERENDALNA. Moje postępowanie odnosi się do REFERENDUM.
    Więc kto chce mieć dobrze, a nie zagłosuje w tym REFERENDUM – to może mieć pretensję do siebie, a nie do mnie. Jakim prawem mnie częstujesz epitetem „wilk w owczej skórze” – skoro nie zagłosowałaś w REFERENDUM.??? Więc odwal się ode mnie i spieprzaj na drzewo z twoimi poglądami z parszywej epoki.

    Polubienie

  19. husarz33
    Po co te nerwy. Będziesz się tak ciskał to jeszcze z konia spadniesz i pióra połamiesz.
    kika22 zwraca się do ciebie z pełnym szacunem ,,Szanowny Panie!” i Serdecznie pozdrawia a ty tak niegrzecznie ,,…odwal się ode mnie i spieprzaj na drzewo z twoimi poglądami z parszywej epok”
    Oj nie ładnie, nieładnie, husarzu33 miejże trochę rycerskiej ogłady.
    Ale twoje, dzielny husarzu33 stwierdzenie ,,A ja tą ich bronią chcę ICH pokonać w boju” bardzo jest trafne i godne naszego poparcia, więc wal w nich husarzu33 lichwą i odsetkami bez skrupułów, lichwą i odsetkami, ich własną bronią ..wal po odstających uszach ” jak pisze Zenek
    Aż do skutku, do pełnego zwycięstwa .

    Polubienie

  20. Szlachetni Polacy.
    Ja walę w to lichwiarskie tałatajstwo – a WY – co robicie.??? Naigrawacie się ze mnie.
    TO NARÓD MA DAĆ GŁOS W REFERENDUM KONSTYTUCYJNYM, ale tego NIE robi.
    DLACZEGO NIE ROBI.??? Znacie odpowiedź.???

    „Grzecznie” – to lichwiarze nam odbierają życie NA RATY.

    Polubienie

  21. Ad. Czytelnik.

    Oh! Zum Teufel! Donnerwetter! Znowu paruzja! Szanowny Czytelnik znów niedoinformowany, bo szlajał się na wywczasach po katakumbach lub sarkofagach, podobnie jak Szanowny Zenuś z drużyny APA! U Szanownego Mistrza wszystko w porządku. Było pozdrowienie na portalu ,,Wierni Polsce”, z miasta Genewa, oczywiście Szanowny Pan w tym czasie hibernował. Nie bawię się w spekulacje, na temat Szawła/Gawła/Pabla, bo mam inny pogląd w tym temacie! Co do Szanownego Husarza33, nie zostawię go w potrzebie, bo przeczytałem w ,,KONSTYTUCJI JEGO ŻYCIA” i w końcówce TEGO DZIEŁA, dostrzegłem szansę dla siebie. Szanowny Husarz33, pisze coś o ,,Wielkich żniwach”, pomyślałem sobie że, umiem ,,machać” kosą i przydam się w TYM WIEKOPOMNYM DZIELE! Jak będzie trzeba, to nawet z wielką przyjemnością kurs kombajnisty zrobię! Co do słowa niedouczony, chwilkę pomyślmy – chyba Szanowny Pan miał na myśli słowo przeuczony i trudno z takim kimś, wdaje się w dysputy (czytaj też, gdzie się kończy rozum, zaczynają dominować epitety). Za słowa demon i marksista – SERDECZNE BÓG ZAPŁAĆ DOBRY CZŁOWIEKU! Cucumbers et tomatoes są co roku. Nihil novi efficientis et singulari!

    Serdecznie pozdrawiam

    Polubienie

  22. Ad. Zenek

    Szanowny Panie Zenku – domagasz się ode mnie, kolejnego ,,łomotu” intelektualnego? Proszę się przyznać, bez bicia, (tu są sami swoi) czy Szanowny Pan, może jest przypadkiem masochistą? Dla mnie to żaden problem, ,,walnąć” w stopy, a dym wychodzi uszami i cała sala pęka ze śmiechu! Proszę konkretnie się wysłowić, kim ja jestem: bolszewikiem, szmulem, szwabem, mienszewikiem, marksistą etc., wtedy to, ustosunkuję się do Pańskiej ,,teorii spiskowej” względem mojej skromnej osoby i zaspokoję w pewnym stopniu, Pańską ciekawość!

    Serdecznie pozdrawiam

    Polubienie

  23. Ad. Zenek

    Szanowny Panie – ładnie to tak, szczuć, podżegać do nienawiści i być mąciwodą! Zapomniał Szanowny Pan, za tą wielką wodą, o takich pięknych słowach jak: JEDNOŚĆ, BRATERSTWO i SOLIDARNOŚĆ!? Proszę przedstawić Swoją konkretną wizję dla tego CUDOWNEGO KRAJU zwaną POLSKĄ, męczonego od 315 lat, przez różną swołocz! Podyskutujemy nad Szanownego Pana planem, jak będzie trzeba to skorygujemy pewne niedociągnięcia i przy okazji pośmiejemy się. Chyba najwyższa pora skończyć z ,,machiawelistycznym potworem”, który doprowadza codziennie do wojny Polsko-Polskiej! Co o tym Szanowny Pan sądzi? I proszę bardzo, nie wykręcać się sianem!

    Serdecznie pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

  24. Jeżeli się już tego domagasz to masz „kikus” miekiem patykiem zdjelany :

    Wiekszego ryzego ..uja czy poprzecznej piz.y nie spotakalismy po obu stronach wielkiej sadzawki jakim jesteś naduczony SZMULU,SZWABIE czy innej mieszanej berbeluchy !

    Starczy ?
    A jak nie, to będziesz miał więcej, gdy od „starego” otrzymamy przyzwolenie i dostep do kompa.

    Teraz idz po wytyczne do mistrza co maszsz dalej czynic .

    Polubienie

  25. Zenus ty nas,dajze spokoj tym luconym glowom ,które nic a nic więcej nie mogą wymyslic niż to co jim na tych nalkach w leb wbili. Jo to wim,bo przecie mój wnuk nie jinny tyz ucony a jakze dyploma mi pokazywol a licyc nawet na palcach nie potrafi i mowi,ze od tygo sa kalkulatory.
    Nabrol ci tyle kredytow ,ze dziś ponaglenia splaty jedno za drugim przychodzi a na moja uwagę,ze jak zes pozycyl to cza oddac godo ,dziadku domy se rade ,no i godoj z takim,takie to sa już te młode ,a i starych lotumanionych nie brakuje.

    Polubienie

  26. Pozwolta jesce ,ze jo stary starymu husarzowi33 odpowim ,bo mi skoda chlopa ,tyle się przecie nabadrowol przy swojy konstytucji .
    Nic a nic nie zyskos stary jakes się przez cale zycie nie dorobil i choćbys dzisiaj glowa w mur polski walil to przecie nie rozbijes,bo lon silny i dobrze zmurowany.
    Ni mos tam mlodsych od siebie ,by zacie robote polytycna robili ?
    Ty se daj już spokoj ,nom cas pomyslec gdzie bedziem lezec na cmyntorzu,idz tam i podumoj co bydzie po śmierci,a zycie i co w nim zostow młodym ,jak sobie go urzadza takie będą mieli .

    Polubienie

  27. Ty Władek.
    Nie żałuj mnie, bo taką drogę wybrałem sam – nikt mi nie podpowiadał.
    A młodym tego NIE zostawię, bo cały mój dorobek życia – w kanał lichwiarski by puścili.
    O cmentarzu to Ty sobie możesz pomarzyć. Mnie się tam nie spieszy a też nie dam się zabić jak Chrystus.
    Chrystusa zabili i pieniądz ustanowili jako ziemskiego boga – używają go jak narzędzia ZBRODNI DOSKONAŁEJ, oczywiście w majestacie „prawa” pasożytniczego – zwanego dla niepoznaki konstytucją.

    Polubienie

  28. Do wiadomości „zenusio-podobnej”, obecnie zamieszkującej amerykański kontynent, polskojęzycznej „flory i fauny”:

    „kika22” to nie „uczeń dyl” !

    Aktualnie, od kilku tygodni (całe szczęście), nie mam zbytnio czasu na czytanie waszych wypocin.
    Dlatego proszę sobie nie schlebiać, i nie traktować ów sarkastycznych, ale i z dużą zawartością ciekawych informacji, komentarzy „kiki22” (me ukłony) – jako moje własne.

    Raz, jak wyżej wspomniałem, nie mam ostatnio na to czasu. A dwa, wychodzę z założenia, że leżącego(ych) się nie kopie…

    Nie pozdrawiam.

    Polubienie

  29. Ad. Zenek

    Quam bellum est bellum! To na pohybel APA-czom!
    Panie Zenusiu – z tym ryżym, to jak z zezowatym szwejem, który trafia kulą w płot. Urodziłem się blondaskiem, nawet z loczkami, z chabrowymi oczętami, później włoski pociemniały (czytaj szatyn) a teraz nie ma o czym gadać. Co do ogonka/…uja, opowiada Pan oklepany banał, to coś wystaje od urodzenia i Pan też nim jest. Z poprzeczką, to my w podstawówce opowiadaliśmy sprośny kawał, o Wandzi i Salci. Zadając pytanie, czym się różni, Wandzia od Salci? U Wandzi wszystko było normalne, a u Salci, zawsze wychodziło w poprzek. W sprawie spotkań, ma Pan słuszną racje, nigdy ale to nigdy, nie spotkaliśmy się przed wielką sadzawką, ani za wielkim bajorem! Słowo naduczony, nie występuje w polskim Słowniku Ortograficznym. Ja napisałem słowo przeuczony i ono oznacza pot. ,,taki, który przemęczył się zbyt długim lub intensywnym uczeniem się”. Proszę częściej zaglądać do Słownika Ortograficznego lub Wikipedii, żeby zrozumieć trudne słowa, których często używam w swoim pisaniu. Z tym szmulo-szwabem to jakaś chorobliwa, nagminna obsesja i podejrzewam że, coś w metryce u Pana jest nie teges. Przypomniałem sobie z młodości rymowankę, która brzmi: ,,Kto się przezywa sam się tak nazywa”. No i powstało nurtujące pytanko, czy Pan Zenuś, nie jest przypadkiem miłośnikiem czosnku i nie nosi wrednych, ryżych pejsów? Przykleja nam PRAWDZIWYM POLAKOM, swoje łatki typu: szmul, szwab, marksista, komunista, nieuk etc., a sam jest z narodu zas…nego. Ale Panie Zenusiu, oj tam, to nic, to nic, wiemy że, chcesz za wszelką cenę, przyłączyć się do PRAWDZIWYCH POLAKÓW i wykonać jakąś nikomu niepotrzebną robotę! Panie, najpierw trzeba podnieść do góry, te czerwone, wielkie, odstające uszy, i przepłynąć kraulem, przez wielkie bajoro. My tu w kraju, urządzimy wielkie powitanie, potem zrobimy zrzutkę narodową aby pokryć koszty, w przeobrażenie Pana w PRAWDZIWEGO POLAKA. Mamy w kraju dobrych chirurgów plastycznych, którzy zmienią haczykowaty nos w prosty, naciągną ubytki napletka, który odciął wredny mohel, ósmego dnia od Pańskiego narodzenia. Jak będzie trzeba, zaprowadzimy Pana Zenusia do dermatologa i wszczepią chorobę zwaną bielactwem (jest nie groźna) żeby, zlikwidować, to wredne ciemno-piegowate zabarwienie skóry. Na początku śmiesznie to będzie wglądało – ciapato-łaciaty kolor, ale później sam śp. Maikel Jakson, miałby czego Panu pozazdrościć! Zaprowadzimy Pana do fryzjera, każemy ogolić głowę na tzw. zero, zniknie problem wrednego, ryżego koloru włosów no i oczywiście pejsów. W Urzędzie Stanu Cywilnego zmienimy za nie wielką opłatą, Pańską tożsamość osobistą. W dowodzie/paszporcie zamiast Silberman, Goldberg lub Pierdzistein etc., będzie widniało popularne polskie imię i nazwisko np. Zenobiusz Ruchalski. Ja Panu nie kazałem wybierać się do US-raju i nie każę chlać berbeluchy (czytaj bełt wymieszany z siwuchą podłej jakości, pędzony z us-rajskiej kukurydzy)! Jak Pana nie stać na dobrego Whiskacza, Burbona lub Brandy, to nie mój problem! I proszę nad sobą się nie użalać, bo mam to głęboko – wiadomo gdzie!

    Jutro Quam bellum est bellum! To na pohybel APA-czom! cd.

    Dupków żołędnych się nie pozdrawia!!!

    Polubienie

  30. Ad. Zenek

    Quam bellum est bellum! To na pohybel APA-czom! cd.

    Druga odsłona, wrednego/pejsatego Zenusia!
    Zenuśu, mi nigdy nie starcza, bo widzisz – ja jestem, jak ta studnia, nienasycona, bez dna. I Ty możesz walić we mnie nawet z Car puszki, ja to na klatę przyjmę i rykoszetem odbiję z wielokrotniejszą zawzietoscią, w Twoim kierunku! Bo widzisz – we wszechświecie jest taka ,,złota reguła” że, kto wysyła w ,,prezencie” komuś zło, to dostaje w ,,przekazie” zwielokrotnioną jej zawartość! I nie dziw się barani łbie, ale ja tych zasad nie ustalałem! To teraz troszeczkę pospekulujmy, co Zenuś i ,,dzielna” drużyna APA wraz majorem LWP, robią w US-raju. Wnioskuję, z Zenusiowego przekazu że, wysyła do nas, zza wielkiego bajora, dyrdymały, (czytaj pierdoły) z zdezelowanego jabczaka, (czytaj apple, model z demobilu, rocznik 1945) którego dostał w ,,prezencie” od ,,dzielnego”, ,,bezpartyjnego”, niedouczonego, generała (czytaj majora LWP). Zenusiu, ,,morda ty moja” i tu Ciebie mam, jak na widelcu! Ty w US-raju żyjesz, od przeszło trzydziestu lat, z zasiłków dla bezrobotnych (czytaj na krzywy ryj) i nie stać Ciebie na kupno ,,wypasionego” komputerka! Hi, hi, hi, cha, cha, cha, ale jaja, jak berety, cha, cha, cha!!! U ,,towarzysza” niedouczonego generała (czytaj majora LWP), zapewne dorabiasz za pucybuta, bo wbił Ci do tępego łba że, w US-raju robi się karierę ,,od pucybuta do milionera”! Hi, hi, hi, cha, cha, cha, ale jaja, jak berety, cha, cha, cha!!! Wydaje Ci rozkazy (czytaj polecenia) typu: młodszy szeregowy Zenobiuszu Pierdzistein, idźcie przyciąć trawnik, przynieście zakupy z gigamarketu, wyprowadźcie psa na spacer do parku i pozbieracie po nim odchody, wymięcie generałowi/majorowi pampersa, podajcie kaczkę lub basen, przynieście kapcie etc. Po wykonaniu wszystkich powinności Zenuś staje do raportu u pana generała/majora i melduje: panie generale/majorze młodszy szeregowy Zenobiusz Pierdzistein, wykonał wzorowo wszystkie polecenia pana generała/majora i prosi o zezwolenie na pobawienie się ,,wypasionym” komputerkiem marki HAL 9000 entej generacji. Generał/major odpowiada – zezwalam! I pejsaty Zenuś, leci w te pędy, jak mały bachorek/demonek/potworek do ,,wypasionego” komputerka marki HAL 9000 entej generacji żeby, nam PRAWDZIWYM POLAKOM, wysyłać zza wielkiego bajora, duby smalone (czytaj głupstwa, brednie, rzeczy zmyślone). Hi, hi, hi, cha, cha, cha, ale jaja, jak berety, cha, cha, cha!!! Sylwetka niedouczonego generał/majora jest tajemnicza i bardzo ciekawa. Rozwiążmy i tę zagadkę! Major LWP musiał być w wojsku ,,ogromną podpadziochą” i dlatego nie dostał się na Akademię Wojskową im. Michaiła Frunzego w Moskwie (radziecka uczelnia wojskowa typu akademickiego, przygotowująca oficerów – specjalistów dla radzieckich sił zbrojnych i sił zbrojnych państw sprzymierzonych, czyli Układu Warszawskiego, funkcjonująca od 1918 do 1998). Ta sama przyczyna nie pozwoliła żeby obywatel major LWP, studiował na Akademii Sztabu Generalnego im. gen. broni Karola Świerczewskiego (ASG) – wojskowa uczelnia dowódczo-sztabowa Sił Zbrojnych PRL. Jak ktoś dał tzw. ,,ciała” to i towarzysze partyjni wydalili takiego delikwenta z PZPR. A Zenuś, jak ,,pierwsza naiwna”, uwierzył że, obywatel major LWP nigdy nie należał do PZPR! Hi, hi, hi, cha, cha, cha, ale jaja, jak berety, cha, cha, cha!!! W sprawie uczeń, mistrz, Szanowny dyl zabrał głos. Ja tylko potwierdzam te słowa że, to prawda. Reasumując – ,,Jaki pan, taki kram”, ,,Jaki bajzeltata, taki cały bajzel” ,, Nie mój cyrk, nie moje małpy”! Hi, hi, hi, cha, cha, cha, ale jaja, jak berety, cha, cha, cha!!!
    P.S. Specjalny stopień woskowy, MŁODSZY SZEREGOWY to mały, wredny prezencik od kikusia, psikusia, miękkim patykiem robionego dla Zenusia, pejsusia, bardzo malutkim paluszkiem heblowanego.

    Dupków żołędnych i wsiowych buraków nie pozdrawiam!!!

    Polubienie

  31. Ale się napracowal (uczen z mistrzem) aby takie dwa posty wysmarować do Zenka „odwracając kota” !
    I co tu można dodac do tych waszych wypocin o sobie ?
    Chyba tylko to ,ze glowy wasze już tylko nadaja się do sciecia przez „muslim” .
    Ja jednak mam litość nad wami SZMULO-BOLSZEWIKAMI i dopisze ,ze wasz zywot w Polsce zle się skończy przy takim panoszeniu się nie na własnym podworku !
    Nasz Wladek powiada :
    „Ze szmulem nie dyskutuj tylko od razu w morde lej , bo ani go nie przegadasz ani na normalne zycie nie nawrocisz !”

    Polubienie

  32. Ad. Zenka

    Widzę że, Zenuś dostał pozwolenie od niedouczonego generała/majora i szaleje na ,,wypasionym” komputerku marki HAL 9000 entej generacji i snuje pierdoły jak potłuczony. Zenusiu, aby ty przypadkiem nie dostałeś tzw. ,,zjebki” od swojego pryncypała, za te wszystkie wybryki na portalu ,,Wierni Polsce” i musiałeś z wielkim mozołem, w wiadome miejsce u generała/majora, wkręcać się bez wazeliny (musiało bardzo boleć) aby pobawić się ,,wypasionym” komputerkiem marki HAL 9000 entej generacji? Pochwal się przed nami, nie wstydź się, to się pośmiejemy. Czy to już nie odpowiednia pora Zenusiu, aby ,,szurnąć” starego tetryka z objawami Alzheimera/Parkinsona do nursing home lub veteran home? Kupisz mu starą maszynę do pisania marki Olimpia albo Underwood do tego ryzę papieru formatu A4 i niech niedouczony generał/major klepie po klawiaturze do us,,nej śmierci! Jak jest bardziej ambitny to mu spraw linotyp z demobilu (też ma klawiaturę) i wtedy będzie, ale jazda, na całego! Po takiej przeprowadzonej, ,,wojskowej” operacji zostajesz jedynym spadkobiercą ,,wypasionego” komputerka marki HAL 9000 entej generacji, chyba że, Władek… Władka też ,,wyeksportuj” do nursing home lub veteran home i kup Władkowi powielacz i niech powiela wypociny napisane przez starego tetryka. I widzisz Zenusiu, ja tak mogę w nieskończoność… Dla mnie to jak splunąć, napisać taki ,,paszkwil” przeciwko tobie. Ale się pytam, PO CO i NA CO?

    Ad. rem

    Do wiadomości Zenusia! Szanowny Pan Marek Głogoczowski nie był i nie jest moim ,,mistrzem/mentorem” ani ja jego ,,uczniem!” Ale chyba nic straconego. Co mnie łączy z Szanownym Panem Markiem, to że, mamy wspólne zainteresowania np. historia i obyczaje szmuli, ST i NT, historia Polski i świata, marksizm, leninizm, filozofia etc. Nie robię tego dla swojej przyjemności bo, mógłbym sobie np. w nosie podłubać, pokiwać palcem w lewym, dziurawym bucie, nie od pary, gwizdać na wszystko i mieć to wszystko, wiadomo gdzie! Robię to dlatego, żeby roz…dolić te wszystkie WIELKIE TAJEMNICE, KŁAMSTWA I ZAGADKI TEGO ŚWIATA!!! Rozumiesz Zenusiu czy, nie? Co do obracania kota хвост-em (czytaj ogonem), to nie ma lepszego jak ty Zenusiu – MISTRZA NAD MISTRZAMI! W sprawie muslim, tłumaczyłem już Szanownemu Husarz33 w jednym z moich postów i tam postawiłem znak równości między szmulami i muslim bo, przed wiekami mieli wspólnego tatusia Abrama/Abrahama, ty oczywiście jak tłumaczyłem to zagadnienie, hibernowałeś w sarkofagu. Zenusiu dziękujemy za litość i mówimy ,,Serdeczne Bóg zapłać, dobry człowieku” bo my PRAWDZIWI POLACY, szwendamy się od wieków po swoim POLSKIM podwórku. W mojej sprawie co do POLSKOŚCI, nie mam powodów do obaw bo, wszystko jest jak w najlepszym porządku. Włoski i oczęta już opisałem, nosek prosty jakby narysowany od ekierki lub linijki, nazwisko kończy się na SKI, imię mnie trochę kala, bo jest staro-wysoko-szwabskie (ale ja go sobie nie wybierałem) i oznacza ono w tłumaczeniu na język polski – Król Serce. Mamusia i tatuś zostawili w spadku, dwa rodowe herby. Mamusia herb Lubicz, tatuś herb Jelita, powinno być Elita, bo jakaś łajza wstawiła literę ,,J”, która w języku polskim obowiązuje od XVII w. a, herb jest z XIV w. Żona też jest herbowa. Do żadnej partii nie należałem. Kłamać nie muszę bo, herb zobowiązuje i wiem co oznacza, słowo HONOR. No to widzisz Zenusiu, jak to nieładnie oczerniać, nie znaną ci osobę. Mam chyba jakieś prawa, do swojej prywatności! Co do Władka, to następny prztyczek w nos bo, widzisz Zeneczku ,,Uczył Marcin, Marcina a, sam głupi jak …, resztę dopowiedz sobie sam! Wpisujesz się, w spiskową PRAKTYKĘ DZIEJÓW z NIEWIEDZY i POCHOPNOŚCI TWOICH OSĄDÓW!!!

    Nie pozdrawiam

    Polubienie

  33. Chlopaki jest wykład „uconych i calkiem popier…nych” .
    A jakie akrobacje myślowe,dobor slow i „szmulskiej yntelygencji”!
    To już my prostaczki potrafimy lepiej ludziskom „warsztay ” (jak to się teraz naukow nazywa) zrobci i oleum dac niż ta cala uczona zgraja ,która nadal bolszewia trzyma za jaja i i za to czym klacz sika !
    Same filozofy ,doktory i magistry się dobieraja na każdy portal w jezyku polskim i popatrzcie jaka plejada gwiazd wykonuje tance ,jak nie partyjne to z rozancami .
    No i jest spiskowa praktyka ….. i pranie mozgow GOIM !

    Polubienie

  34. Rodowe nazwiska polskie na „-ski” HA,HA,HA !
    Ale nam się „paniska rozmnozyly polskie” .
    I jak tu nie klac qrwa ich mac !
    Żeby się jeszcze tym nie chwalili to można by to jeszcze wytrzymać za naszego zycia ale jak tu pyszalkow najduchow przywlaszczajacych sobie wszystko co POLSKIE nie lac w pysk ???!!!

    Polubione przez 1 osoba

  35. A na ..uj nam potrzebne wasze pozdrowienia z wyszczerzonymi sztucznymi porcelankowymi zebami w uśmieszku judaszy i judaszyc ?
    Z pogrubionymi murzyńskimi wargami i cycem dziewicy ,nam wystarczy szczerość a nie FARYZEJSTWO i
    LUDZKIE POLSKO-SLOWIANSKIE ZACHOWANIA ZAWSZE i WSZEDZIE z wdziecznoscia za nasza pracowitość i sypanie wam do partyjnych zlobow !

    WASZE FARYZEJSTWO i ZDRADA DOBIEGA KONCA !!!

    Polubione przez 1 osoba

  36. Dluga była dyskusja z naszym majorem na powyższe posty ,a ze major to bardzo spokojny człowiek i z rozwaga każdemu doradzi,wiele wyrozumi,bledy wytknie i nie od razu za „dyscyplinę chwyci” dzisiaj mnie na dyżur przekazal :
    Wejdz na portale jakimi sa scierwomedia (to określenie Marka Podleckiego) czyli glownego zrodla inforamcji w oparciu o PAP i poczytajcie sobie o czym już i tam zaczynają pisać i mowic – o klimacie i nim sterowaniu,o suszy i głodzie oraz o przyczynach ucieczki „bydlątek (jak szmule nazywają ludzi) z Afryki i Bliskiego Wschodu .

    Wyglada na ,ze to juz nie spiskowe praktyki a fakty !
    Jawnie pisza – „będzie brak wody i wojny o nia”, idzie fala głodu ,być może pojawia się ludożercy .
    Co dziwne ,ze za to co dzieje się w tamtych w/w rejonach „winni sa” Putin i Asad.
    Admin dawaj załączniki.
    Nie spij !

    Polubienie

Skomentuj

