TVN a Uniwersytet


Wczoraj 15 października został zainaugurowany kolejny już rok Uniwersytetu III Wieku

Planowałem znaleźć się w gronie tych trzecio wiekowych i wziąć w nim udział, ale życie jak zwykle pokrzyżowały moje plany i zamiast udać się do Kortowa na jego inaugurację pojechałem na drugi koniec miasta na złomowisko, czyli na złom, gdzie wydałem 10 zł. i dalej, w dalszą podróż za miasto aż około 20 km do gospodarstwa sadowniczego rozłożonego na 20 ha ziemi III jak sądzę kategorii gruntowej. Czas był zbiorów, z restą od wielu dni, więc 24 pracowników zbierało to co na drzewach wyrosło, cztery panie w dużej przestronnej hali sortowało a moja małżonka robiła zakupy głównie gruszek i śliwek.

Śliwka może być we occie, w kompocie ( do słoika) i na smakowity dżem.

Gruszka, suszona albo w słoiku z zalewie słodko kwaśnej. Też nieźle smakuje i pasuje do każdego drugiego dania z mięsem.

No i tak nie zostałem studentem III wieku, a szkoda bo planowałem zaliczyć choć kilka pierwszych wykładów. Planowałem ale czy rzeczywiście bardzo chciałem to nie powiem, nie jestem tego pewien szczególnie po tym jak któregoś dnia przeczytałem w Internecie komentarz pod komentarzem takiej oto treści jak niżej

– Jak jakaś głupota, to podpis, profesor.

Stąd moje czasami przypuszczenie, czy aby ja, na takich wykładach gdzie wszak profesorów mnóstwo nie będę przypadkiem mądrzejszy od wykładowcy? Czy może bardziej nadaję się na wykładowcę niż na studenta, bo wszak mam na swym koncie napisane trzy wzięte podręczniki, gdy tym czasem nie każdy wykładający taki numer był w stanie wywinąc.

Bo pamiętam jak w hameryce, pani ticzer zasugerowała władzom hajskuuł by mnie przeniesiono do wyższej klasy, po tym jak zauważyłem u niej nerwowy tik z ukradkowym i nerwowym wycieraniem nosa, co mają ci od niuchania agresywnych prochów.

Ale jak można zobaczyć na You Tubie inauguracja była uroczysta, grono zaproszonych gości znakomite a i studentów III wieku dostatek.

Uniwersytet Warmińsko Mazurski

Ech pozazdrościć, ale może i ja bym jakiś uniwersytet III wieku otworzył, szczególnie dla tych co już trzeci rok albo i dłużej w Internecie siedzą i oczu od ekranu oderwać nie są w stanie. A tematów jest sporo i zagadek naukowo nierozwiązanych nie brakuje, ot choćby jak starożytni Egipcjanie zbudowali olbrzymie piramid? Albo, gdzie i jak przepadła nam Atlantyda, albo gdzie faktycznie była umiejscowiona Troja i czy dziesięcioletnia wojna pod jej murami faktycznie odbywała się w imię czci porzuconego męża i za sprawą niewiernej żony czy może z zupełnie innych przyczyn?

Współcześnie to nie wiemy, dla czego taka TVN jest najgorszą stacją telewizyjną i jak ktoś, coś chce zarzucić telewizji, to zawsze wymienia jako wzorzec zła medialnego TVN.

Wiecie państwo dla czego TVN jest najgorsza i najwredniejsza?

Początkowo i ja nie wiedziałem. Zastanawiałem się, co takiego nadaje, że tak ją dołują i docięć nie mogłem. Program niby taki sam jak u innych, wiadomości, jakie serwuje też podobne, czasem nawet bardziej obiektywne i w szerszym wydaniu, a tu zamiast wyróżnienia taka ostra nagonka. Aż któregoś dnia przypomniałem sobie, że to przecież dziennikarze z tejże ,,wrednej” TVN chodzili namolnie i natrętnie za naszym ojcem dyrektorem z radia Maryja. No, niby mieli prawo, niby praca dziennikarska, być wszędzie i wiedzieć wszystko, ale to było aż nadto, co by sobie mógł życzyć ktokolwiek, a w szczególności ojciec Rydzyk, to było prześladowanie i molestowanie w jednym i ojciec dyrektor dał temu wyraz.

Wyrzucić za okna telewizornie (jeszcze wówczas sam telewizorni nie posiadał) i dał słowo o tym TVN i tak zostało. Zaraz ci co wciąż piszą o praniu mózgów, mózgi potracili i huzia na Józia czyli na TVN i tak zostało do dziś.

Jaka telewizja najgorsza?

TVN

A czemu?

-Aj do no., – Jak mawiają najczęściej Polacy zamieszkali od kilku dziesięciu lat w hameryce zapytani o cokolwiek.

I niech to będzie mój pierwszy inauguracyjny wykład dla III ligowców szukających wszelkiej wiedzy w Internecie

Mam nadzieję, że po tym wykładzie stanie się dla wszystkich jasne dla czego TVN jest najgorsza z najgorszych i czym sobie na wieczne potępienie zasłużyła.

5 uwag do wpisu “TVN a Uniwersytet

Skomentuj

