I ty możesz zostać dłużnikiem


Ku przestrodze, czyli jak ktoś narobił mi długów na 16 tysięcy złotych

 

Zanim przejdę do właściwej opowieści, słowo wstępu. Większość z Was  wie, iż od zawsze byłem strasznie przeczulony na punkcie swojej prywatności.

Tak samo też szanowałem swoje dane osobowe realizując zamówienia internetowe na adres, gdzie nie jestem na stałe zameldowany. Mało tego.

Wrażliwe dane przechowuję na zaszyfrowanym dysku, po internecie przemieszczam się za pomocą VPN-a, korzystam z poczty szyfrującej treść wiadomości po obu stronach, blokuję wszystkie skrypty śledzące w przeglądarce internetowej i codziennie kasuję ciasteczka, tam gdzie to możliwe korzystam z dwustopniowego logowania (hasło w przeglądarce + kod z telefonu) – jednym słowem robię wszystko, by być niewidocznym i bezpiecznym. Jak się jednak okazuje, nawet to nie wystarczy, by nagle nie obudzić się z długiem równym dziesięciomiesięcznemu wynagrodzeniu początkującego nauczyciela. Bo na tyle, plus minus 23 złote i 36 groszy, zostałem skrojony.

O sprawie dowiedziałem się przypadkiem

29 sierpnia bieżącego roku postanowiłem założyć sobie konto w Biurze Informacji Kredytowej, by sprawdzić swoją zdolność kredytową oraz uronić kilka łez nad kredytem hipotecznym. Do skorzystania z usług BIK-u przekonała mnie obowiązująca jeszcze do jutra promocja tzw. alertów kredytowych, a więc telefonicznych powiadomień, gdy dana instytucja finansowa dokonuje sprawdzenia stanu zobowiązań. To ostatnie dzieje się m.in. wtedy, gdy ktoś na nasze dane próbuje wziąć pożyczkę. Chciałem poczuć się jeszcze bezpieczniej, niż w poprzednim akapicie.

Co się jednak okazało? Przy aktywacji konta w BIK-u system zablokował je z powodu… istnienia już w systemie konta, założonego na moje nazwisko oraz numer PESEL. Początkowo myślałem, że to jakiś błąd obciążonych serwerów (z powodu wspomnianej promocji darmowych alertów, konto w Biurze starało się założyć jednocześnie kilkadziesiąt tysięcy osób), więc zadzwoniłem na infolinię w celu odblokowania dostępu. Nie dane mi było jednak tego zrobić, gdyż nie przeszedłem telefonicznej weryfikacji. Na pytanie o miejsce zamieszkania odpowiedziałem błędnie, na pytanie o numer telefonu odpowiedziałem błędnie, ba, podałem nawet błędne nazwisko rodowe matki. Dopiero wtedy do mnie dotarło, że…

…ktoś naprawdę ukradł mi tożsamość.

Czym prędzej udałem się więc na policję, w celu złożenia zawiadomienia o wyłudzeniu i posługiwaniu się moimi danymi osobowymi. Nie przypuszczałem, że moje zgłoszenie zostanie zlekceważone. Otóż dowiedziałem się, że być może komuś „omsknęła się ręka i błędnie podał swój numer PESEL, akuratnie wskazując mój”. Usłyszałem też, że nie zostaną podjęte jakiekolwiek działania, dopóki na mój adres nie zaczną przychodzić ewentualne wezwania do zapłaty i że to raczej nie nastąpi, wiec mogę spać spokojnie, dziękuję, dobranoc. Zrezygnowany wróciłem do domu, by napisać reklamację do BIK-u z prośbą o wyjaśnienia.

Kilka dni później zadzwoniła do mnie pani z obsługi Biura Informacji Kredytowej, którą chyba tknęło sumienie i  porównała przesłany przeze mnie skan dowodu osobistego w celu założenia konta, ze skanem dowodu osobistego, który został użyty do założenia innego konta na mój numer PESEL. Nie dało się ukryć, że osoba na zdjęciu ze skanu dowodu wysłanego, jak się okazało, w połowie marca 2016 roku, wygląda zupełnie inaczej niż ta na dowodzie, który nigdy bez mojej wiedzy nie opuszczał portfela. Pani z BIK-u poleciła mi natychmiast zastrzec dowód osobisty (co na szczęście mogłem zrobić na stronie swojego banku) oraz ponownie udać się na policję. Wcześniej ze zdumieniem przyjęła wieści, że policja zignorowała moje pierwsze zgłoszenie, a także zleciła wydanie tzw. informacji ustawowej (raportu o zaciągniętych kredytach oraz monitach kredytowych)…

…w trybie pilnym.

Tak więc zwolniłem się z pracy i pognałem w kierunku właściwego komisariatu policji, gdzie jeszcze raz przedstawiłem w czym rzecz. Tym razem trafiłem na nieco bardziej dociekliwego funkcjonariusza, który obiecał się moją sprawą zająć. Wróciłem więc do domu, by w skrzynce pocztowej znaleźć awizo na temat przesyłki… z tegoż samego komisariatu. Czym prędzej pobiegłem więc na pocztę, nie wierząc jakiej magicznej sztuczki użył pan policjant, by po otwarciu koperty przeżyć załamanie nerwowe. Zostałem bowiem wezwany w charakterze świadka do złożenia zeznań w sprawie zaciągniętej w jednym z polskich banków pożyczki na 12 tysięcy złotych + 2 tysiące odsetek zaległych. „Co jest, do kurwy nędzy?” rzuciłem jeszcze w Urzędzie Pocztowym, budząc zgorszenie wśród ustawionych w kolejce matek z dziećmi.

Dwa dni później stawiłem się o umówionej godzinie na komendzie w celu złożenia zeznań. Na wstępie pokazano mi umowę o wspomniany kredyt i zapytano, czy widnieje na niej mój podpis. Przerażony, gdyż wiem, jak łatwo jest podrobić moje pismo, zerknąłem na kartkę, by szybko odetchnąć z ulgą. Podpis na pewno nie jest mój. Dowód osobisty, którego skan przesłano faksem, też nie należy do mnie, mimo iż widnieje na nim moje nazwisko, PESEL, ta sama seria i numer oraz imiona rodziców. Notująca moje zeznania pani policjant, kazała mi następnie dziesięć razy wypełnić zaświadczenie o zarobkach, które osoba za mnie się podająca dostarczyła do banku w marcu bieżącego roku. Ponadto, w celu przedłożenia grafologowi, musiałem złożyć dwadzieścia podpisów na dwudziestu czystych arkuszach A7. A następnie odesłano mnie do domu, bym czekał na…

…rozwój wydarzeń.

A rozwinęły się już dwa dni później, gdy w skrzynce znalazłem informację ustawową, na której, jak się okazało, wynotowano 17 (!) prób zaciągnięcia kredytu na moje nazwisko. Z czego przynajmniej trzy były udane – wspomniane 14 tysięcy w banku, 600 złotych w jednej z firm udzielających pożyczek oraz 1600 w innej. Razem – 16 tysięcy złotych. Chwyciłem więc za telefon i zacząłem wydzwaniać do tychże instytucji, by poinformować je, że zostały oszukane przez nieznanego sprawcę, posługującego się moimi danymi. Osoby, które odebrały telefon rewelacje przyjęły z takim spokojem, jakby z podobnymi sytuacjami miały do czynienia kilka razy dziennie. Domyślam się, że taka właśnie jest prawda.

Usłyszałem jednak zapewnienia, że windykatorzy nie zapukają do moich drzwi (a raczej do drzwi na warszawskiej Pradze, gdzie rzekomo mieszkam), jeśli prześlę drogą mailową do jednej, a do innej pocztową potwierdzenia od policji, że toczy się postępowanie w sprawie wyłudzenia moich danych. I właśnie po taki kwitek jadę na posterunek policji za kilkadziesiąt minut, gdzie mam się stawić o 22:45. Po zajebiście męczącym dniu, który spędziłem na chodzeniu od banku do banku w gdańskim Wrzeszczu, w celu uzyskania informacji, czy na pewno moje nazwisko nie figuruje w ich rejestrze dłużników.

Dzisiaj odwiedziłem 7 banków.

Jutro, oprócz osobistej wizyty w stołecznym Biurze Informacji Kredytowej, gdzie muszę udać się osobiście, uderzam do kolejnych 10. A i tak nie wiem, czy jegomość posługujący się moimi danymi, nie nabrał też kasy od firm oferujących pożyczki na przystankach autobusowych, gdzie codziennie powiewają ulotki z napisem: „Gotówka bez BIK”.

Jaki jest morał z tej historii? Dbajcie o Wasze dowody osobiste. Nigdy nikomu nie udostępniajcie wrażliwych danych, takich jak numery identyfikacyjne, daty urodzenia czy imiona rodziców drogą mailową. Bo podejrzewam, że to właśnie nie u mnie, ale u osoby po drugiej stronie łącza, takie informacje wyciekły (to możliwe, gdyż drogą mailową wysyłam informacje potrzebne do wypełnienia odpowiednich rubryk w umowach o dzieło czy zlecenie). Możesz zamknąć się w cyfrowej fortecy, ale i tak wkopie cię osoba, która na swojej skrzynce ustawiła hasło składające się z czterech liter, dziwnym trafem idealnie opisujących górny odcinek kończyn dolnych oglądanych od strony pleców.

PS: Jako że od 2009 roku wydanie dowodu osobistego jest darmowe, postanowiłem, że od dziś, na wszelki wypadek, będę wymieniał swój dowód osobisty raz na pół roku. Tak dla pewności.

PPS: Jak się okazuje w czwartek o 22:45 policjant niestety nie znalazł dla mnie czasu, więc kwitek poświadczający wszczęcie postępowania będę mógł odebrać dopiero w poniedziałek.

PPPS: Poniższe mniej więcej oddaje sytuację, w jakiej się znalazłem.

Za: http://www.wykop.pl/ramka/3378545/ku-przestrodze-czyli-jak-ktos-narobil-mi-dlugow-na-16-tysiecy-zlotych/

27 uwag do wpisu “I ty możesz zostać dłużnikiem

  1. z e-maila
    Wiara i wiedza

    Szanowni Państwo!
    Większość z nas pragnie, żeby inni podzielali nasze poglądy, bo jak nie, to..! Zanim zabierzemy się do bitki, spróbujmy przeanalizować skąd biorą się takie a nie inne przekonania. Wielu uważa, że prawda leży po środku, a jak nie, to tym gorzej dla prawdy. Niezależnie od wszystkiego prawda leży tam gdzie leży, a nie zależy od siły argumentu, albo argumentu siły. Żadna relatywność nie ma tu prawa wstępu. Film „Smoleńsk” na nowo rozbudził emocje i oskarżenia, kto się nimi kieruje, a kto uznaje tylko chłodną kalkulację. Spróbujmy więc odpowiedzieć sobie na 5 pytań związanych z tym tematem:

    Pytania

    Wg Sekty Pancernej Brzozy

    Wg dociekliwych
    1)Czy brzoza może roztrzaskać skrzydło samolotu i odwrócić maszynę o 180°?

    Może. Uzasadnienie: tak twierdzi rosyjska komisja.
    Wiara

    Absurd z fizycznego punktu widzenia. Wiedza
    2)Skąd po dziesięciu minutach po katastrofie wiadomo było, że to wina pilota?

    99% wypadków „badanych” przez rosyjską komisję, to wina pilota.
    Wiara

    A gdyby to była zaplanowana zbrodnia, czy nie tak właśnie należałoby ją przedstawić? Wiedza
    3)Dlaczego samolot rozpadł się na tak drobne kawałki?

    Pewnie był zbudowany z kruchego materiału. Wiara

    Tylko eksplozja jest w stanie rozerwać stalową maszynę na tak drobne kawałki. Wiedza
    4)Dlaczego świadkowie masowo popełniali samobójstwa?

    Może nie mogli znieść dociekliwości śledczych?
    Wiara

    Śledczy ich o nic nie pytali, może więc ich wiedza komuś zagrażała? Konkluzja
    5)Dlaczego nikt się nie zainteresował limuzynami, które miał przywieść i nie przywiózł rosyjski samolot transportowy?

    A czy to ważne?
    Wiara

    Wiedziano, że limuzyny nie będą potrzebne. Konkluzja
    Czytelnik sam może sobie odpowiedzieć, czy należy do dociekliwych, czy do (łatwo) wiernych.

    Pozdrawiam i do następnej soboty
    Małgorzata Todd

    Lubię

  2. Ad tej „Wiary i Wiedzy” M.Tood przed chwilą jej/jemu odpisałem krótkim tekstem właśnie otrzymanym od S.Kosiewskiego: http://sowa.quicksnake.ro/PROKURATURA/Rozgrzeszenie-Kalksztajna-PDO392-Dwom-tanczyc-sie-zachcialo-ZECh-Studia-Slavica-et-Khazarica-FO-von-Stefan-Kosiewski-do-Prokuratura-Krajowa-PK-I-Ko2-119-2016

    M. TODD – BĘCWAŁ “NA ETACIE” w DEPARTAMENCIE STANU?

    Stefan Kosiewski
    3 godz. ·
    Dwóm tańczyć się zachciało

    Jarosław Kaczyński jest w kręgu podejrzeń o wymuszenie
    katastrofy powietrznej 10 kwietnia 2010 r. pod Smoleńskiem
    i jeśli w Polsce nie toczą się jeszcze przeciwko niemu
    postępowania i w Sejmie i w Prokuraturze, to chyba lepiej

    dla podejrzanego, żeby nie wciągał dzisiaj Tuska w krąg
    podejrzeń obżydliwych, jak przed laty pomówieniami i
    Prowokacją Gruntową Kamińskiego wciągnąć chciał
    Andrzeja Leppera do szamba przestępczych szkalowań

    opinii człowieka niewinnego, o czyny niebywałe przez
    żydoskiego szurke, który musi chyba w końcu być pokarany
    za całe Zło, Zepsucie i Zgorszenie, które na świecie zaistniało
    przy aktywnym Kalłksztajna, kurdupla i pedała udziale.

    Lubię

  3. Co za durny artykul propogandowo-oglupiajacy ?
    Kto moze narobic ci dlugu jak nie ty sam swym debilnym zyciem ,gdy nawet biorac kredyty jedziesz na wczasy zagraniczne nie znajac wlasnego kraju i tego co sie w nim wspolczesnie dzieje ???

    Czy ludzie obecnie juz do konca zglupieli , daja sie niewolic i okradac spryciarzom z narodow przebranych z polskimi nazwiskami pieknie brzmiacymi i szyldami partyjnymi ?
    Polko,Polaku stac cie na rozum ,a moze i rozum na kredyt bierzesz ???
    ZOBACZ JAK CIE NA WSZELKIE SPOSOBY NIEWOLA i to we wlasnym domu/mieszkaniu saczac ci niewole przez telewizor,sklep i kosciol !
    A czynia to przez oglupiania partyjne z okresowa zmiana przy zlobie poszczegolnych partii w sztafecie pedzacej do zaglady !!!

    Lubię

  4. Wiec idzmy dalej .
    Jak moze byc dobrze w Polsce gdy w sklepach nie ma polskiej zywnosci tylko trutka zwana zywnoscia sprowadzana z calego swiata w supermarketach nie-polskich.
    Gdzie jest ZYWNOSC PROSTO OD POLSKIEGO ROLNIKA ?
    Na jakiej podstawie 300 zdrajcow glosuje w Sejmie RP za CETA ???

    Chceta nie chceta bedziecie miec CETA !

    NA POHYBEL ZDRAJCOM !
    Wola aktor W.Olszanski vel Jablonowski z tvSumienie Narodu !

    Co ty na to prezesie J.Kaczynski i twoja partia PiS oraz wszyscy wyborcy co tych partyjniakow dopusciliscie do rzadzenia Polska ???

    Co wy na to opasli pasterze koscielni.
    Czy za malo wam jeszcze wygarnal kaplan J.Miedlar ?

    GDZIE JEST POLSKA SAMOOBRONA ???

    CZY POLACY JESZCZE ZYJA W POLSCE ???????????????
    Czy POLSKA ZYJE a moze JUZ ZGINELA ?

    Lubię

  5. PO i PiS partie,ktore wspolie zaglosowali za uchwala i wejsciem w zycie globalistyczej umowy handlowej zwanej CETA,poparli ich inni poslowie ,
    Za -bylo 326 poslow,
    przeciw – 90
    wstrzymalo sie – 11

    Jest to APOKALIPSA DLA POLSKIEGO ROLNICTWA !

    Wiecej czytajcie i ogladajcie na portalu :

    http://www.gazetawarszawska.com

    Co ty na to admin i nieomylny filozofie ?

    Bedziecie jedli polska prosto od rolika zywnosc ZDROWA ,czy trutke z GMO zawarta w korporacyjnej produkcji wszelkiego papu zafundowanego przez MONSANTO,ktore sie zagniezdzilo juz na calym swiecie ???

    Lubię

  6. AP to gdzie rezyduje? Czy przypadkiem nie w „nowej ojczyźnie” w której, dzięki wytrwałej pracy jej mas roboczych (AP zapewne włączając, bo nie „bumblował” w niej – tak jak ja – pobierając rządowe oraz polonijne stypendia) te wszystkie GMO i MONSANTY wprowadza się do gospodarki świata. A zatem i to AP (z Apallachów) ma swój w tym haniebnym procederze (jak on go nazwa) swój haniebny udział. Ja, a także Adm nie, bo jak dotąd, do Polski Unia Europejska wpuszczania GMO zakazywała.

    Lubię

  7. Przyjmij do wiadomosci w podwojnej roli medialnej filozofie ,ze AP zyje „tu i tam” ,nie jedna beczke soli zjadl i trzeci ustroj juz przezywa na wielu kontynentach i to za wlasne a nie globalistyczne pieniadze, wiedzac czym dzisiejszy swiat stoi i o co sie opiera.
    Ide przez zycie bez konskich klapek na oczach ,nie za bozkiem pieniadzem,jak wiekszosc z was uczonych i popier…nych, z przewodni rolami w partiach,nie kadze nikomu i jest mi dobrze wg.wlasnych potrzeb zyjac trzecia cwiartke BEZPARTYJNIE, a nawet jako nieprzyjaciel partyjniakow.
    Ostatnio nabywszy swoj skrawek ziemi Ojczystej wlasnie na Podkarpaciu ,przenoszac sie expresowo w czasie i przestrzeni z jednego kontynentu na drugi tam i z powrotem ,sledzac po drodze co sie ze swiatem i ludzmi na nim dzieje w pogoni ich za marnosciami tego swiata ziemskiego we wszech zawodach.

    Wystarczy „spowiedzi” publicznej wszem i wobec ?

    Lubię

  8. Ad AP(śp. A)

    Wystarczy „spowiedzi” publicznej wszem i wobec?

    AP-uś, pociecho Ty nasza, kogo chcesz namówić do ,,spowiedzi” publicznej – szmuli i szwabów? Toć to oni dzierżą władzę nad głupim światem i przed kim mieliby się spowiadać – przed głupcami? Dawniej kozi syn szmul, miał kozła ofiarnego, na którego głowie kład ręce i wypowiadał swoje grzeszki JHWH, które popełnił wobec gojów, a później kozioł dostawał kopa od szmula i grzeszki odfruwały w siną dal. Dziś szmul to wielkie miastowe panisko i nie ma ochoty na hodowanie bieda-krów, więc wymyślił sobie, że jego grzeszki river może ponieść w siną dal. Co roku chodzi nad wodę, trzepie puste kieszenie i opowiada JHWH co przez cały rok przeskrobał. Prawda, jakie to genialne w swojej prostocie i niestresujące. Ma się tę szmulowską główkę na karku.
    Zaś co się tyczy szwaba w tych sprawach, on doraźnie nie zajmuje się takimi pierdołami jak grzeszki, odkłada te sprawy do czasów ostatecznych.
    A Ty AP-uś, jutro biegusiem do swojego plebanka i na kolanach w konfesjonale snuj do ucha katabasowi, opowieści z Twojego ,,bujnego” życiorysu, a on Ci da wierszyki pokutne (Ty uwielbiasz poezję) do odklepania ale później doznasz zaszczytu połknięcia dietetycznego, pszennego ,,ciasteczka”, a o winie możesz sobie pomarzyć, ono jest przeznaczone tylko dla ,,kapłonów”. U Jezusa inaczej wyglądała ,,ostatnia uczta” – moje wierne owieczki, pijcie winko i zagryzajcie sucharkami.

    P.S. Nie zapomnij pozamiatać kolanami kościółka!

    Bywaj pocieszny nacirema

    Lubię

  9. Wal sie kika w pierdzenie !

    Nie czepiaj sie porzadnych ludzi ,
    bys nosek nie pobrudzil.
    Gdy kopa w du.e dostaniesz
    na zadnym portalu sie nie ostaniesz !!!

    Iles ty kika wiosen przezyl,
    ze ci sie tak rozum zjezyl.
    Masz ty cos jeszcze we lbie
    ty szmulo-szwabski kielbie ?

    Kosciola tez sie nie czepiaj
    jak ci komorek nie zlepia .
    Od duchowienstwa ci wara
    posluchaj Jacka Miedlara.

    On ci wyjasni,gdzie prawda
    nawet gdzie talmudyczna bajda.
    Czy wiesz co knuja szmule ,
    co szwab jewropie szykuje ?

    Lubię

  10. Kika22
    Dziękuję. Tekst wartościowy i przydatny.
    Ale jak to mówią pech to pech. Akurat interesujące mnie odlewnictwo magnezu zostało tam pominięte mimo że w spisie treści się znajduje. Brak stron od 470 do 521 w pliku PDF.
    O ile moje trzy pierwsze odlewy były nieudane głównie za sprawą piasku formierskiego własnej produkcji i dość niedbałego wykonanie form, to próba czwarta już z zastosowaniem zakupionego w Internecie ,,piachu” się powiodła. Mam już zatem dwie gotowe szable do obrony i ataku.
    Zenek skoro kupiłeś kawał Ojczyzny to w takim razie proponuję byśmy się tam zjechali, my wszyscy piszący na WP na wiosnę celem bliższego poznania i wymiany argumentów, no nie napiszę że w tym i fizyczno siłowych, bo przecież byłoby to nie po chrześcijańsku i nie po bratersku.
    Podaj dokładny adres i deklarację, że zwrócisz koszta podróży, zapewnisz nocleg i dobrą żarłochę.

    Lubię

  11. Admin ty dalej nie pojmujesz kto,co i gdzie kupil ,
    kto ile zaplacil i na czym innego zlupil.
    Nadal myslisz jak w PRL-u
    bylo pod koniec na weselu.

    Z kim ty chcesz w realu sie spotkac,
    tym bardziej,ze nie ma tam wychodka.
    Rob spotkania u siebie ,
    by poczuc sie jak w niebie.

    Zakopane filozof pisze przeludnione
    zalatwiono tam nie jedna babunie,
    ktora chciala oscypki sprzedawac
    a nie szmulowi d..y dawac.

    W Polsce juz tak sie porobilo,
    morze wodki wypilo.
    Co gorsze ,tylko ziemia zostala
    od biedy i zarcia boli pala !

    Teraz zaglosowali na CETA
    by chlopa wziela podnieta.
    Nic juz nie bedzie robil
    ostatnia krowe dobil.

    Baba od chlopa odeszla
    gdzies tam w Holandi juz mieszka.
    Innemu miesza jadra
    wyglada jak ta fladra .

    Wszystkim w Polsce opadlo
    poprzez unijne jadlo.
    Reszta dojdzie z Kanady
    na szmula nie bedzie rady .

    Armia unijna powstaje
    szmul dzis z arabem przystaje.
    Szwab przyjal ich do lona
    tak zachecala ambona.

    Cala nadzieja w Putinie
    moze to wszystko przeminie
    i biala rasa ostanie,
    zlituj sie Boze nasz Panie !

    Lubię

  12. Bog naszej modlitwy ulozonej przez Zenka wysluchal ,no i mamy Trumpa
    ,choc Zenek podpowiada : zapalila sie w USA czerwona lampa .

    Zenku drogi nawet ludek ubogi moze dokonac wszelkich cudow ,w tym pozbawic wszystkiego bogatych,co juz przerabiano historycznie .
    Trump do biednych nie nalezy i biednym nawet mury chce stawiac ale przed tym glupimi i usluznymi ,madrym napewno pomoze, bo to czlowiek ,ktory woli prawde od klamstwa,zna sie dobrze na ludziach.szczegolnie tych ,ktorzy w kasynach przesiaduja.
    Temat dlugow i dluznikow to szeroki temat ,w dalszym ciagu podpowiadamy :
    GDY JEST CI BIDA ,NIE IDZ PO POZYCZKE DO ZYDA !
    Zarabiaj na zycie pracujac u siebie ,takze na wlasnej ziemi,ktora dzis lezy ugorem.
    Wytwarzaj wszystko swoje, w tym nade wszystko wlasna zywnosc i napoje.
    Inna sprawa z powietrzem i oddychaniem ,tu nalezy dokonac wielkich ZMIAN ,
    bowiem WROG NAS TRUJE !!!
    Unikaj lapiduchow ,poznaj ukryte terapie,lecz sie sam lekami z Bozej apteki,nie zazywaj wszelkiej chemi wtedy zycie twe sie zmieni !

    Lubię

  13. APA dały ci dziś pielęgniarki PC na kilka godzin w wariatkowie . Pisz pisz na Berdyczów :
    Te dwie pielęgniarki przydzielaja APA codziennie komputer . Drogie panie nie róbcie tego błędu . Sami wiecie ,że to lekki świr :

    Lubię

  14. APA kolejny twój wpis ukazał się na WPS. o treści :
    APA
    12 Listopad 2016 o 11:42
    Wrogow mozna zlikwidowac na wiele sposobow ale bez rozlewu krwi najlepszy sposob to nie isc po nic do wroga i nie miec z nim nic do czynienia .
    Wowczas kazdy wrog sam sie z Polski wyniesie nie majac z nas dochodu .

    POLKO i POLAKU !
    PRACUJ U SIEBIE i NA TWOJA a nie OBCA RODZINE !

    Będzie usunięty przez PAZIEM o godz 15.00

    Lubię

  15. Dzisiaj przeglądając strony szwabskiego ,,Faktu”, przecieram oczy ze zdziwienia, znalazłem taką ciekawostkę przyrodniczą! APA-czu, CZY TO NIE TY – STRĘCZYCIELU POLSKICH DUSZ?

    ~apacz : do debili sluchajcie bo tego co wam napisze nieuczyliscie sie na studiach zabrdzo byliscie na kacu lub dopalaczach.nieuki..a gdzie wasze pretensjie do bushuw,clintonow,obamow..to sami zydoklacy..nawet jak znioosa wizy szczam na ameryke ukradziona indianom,dziwie sie ze onz i sad w hadze nienakaze zwrociz wszystkich ziem ich rdzennym mieszkancom, no tak marzenie zydzi nieoddadza tego co ukradli..sukinkoty….

    http://www.fakt.pl/forum/prezydencie-trump-obiecales-znies-wizy-dla-polakow,2,2962000,0,czytaj-najnowsze.html

    NO COMMENT! Chi, chi, chi, cha, cha, cha…

    Lubię

  16. Brawa kika 22 . ten APA to jest tylko cholerny maruda i nic więcej . Goń go pałą z WPS to on ciągle wraca.

    Lubię

  17. Witam APA a co zenek i czytelnik w sraczu są . Ty masz teraz dyżur anonim
    Faktycznie po wypiciu coli usmańskiej i spożyciu 5 kg pasztetowej i słoniny zydowskiej trza się w sraczu uporządzić :
    dobre jedzonko zydowskie za talony? . Pycha drużyno APA.

    Lubię

  18. Ważna informacja : dzisiejszy wpis APA w tytule Amerykańska zapora dla prawdy zaczyna pękać!
    został wykasowany o godz 17 : 45 przez PAZIEM . jutro ostrzeżenie dla APA za trollowanie .

    Lubię

  19. APUNIA – CIPCIUNIA poproś Edwarda to ci zniesie ban na forum suwerennosć . Dziadku stary nudzisz się to jak Edward zniesie ci ban będziesz tam sie kłócił z idiotą Toronto jak wiele lat temu to robiłeś .Czas ci zleci nudziarzu i głupizno usmańska .

    Lubię

Skomentuj

